beetje moedeloos

Hoi, het is om moedeloos van te worden.
Amy doet niets anders dan huilen sinds vanmiddag 4 uur. Na het eten wilde ze niet slapen. Ook na de voeding van 19.00 uur heeft ze alleen maar liggen huilen. Dat betekend dat ze al 5 uur aan een stuk wakker is en het grootste gedeelte van de tijd ligt te huilen. We hebben al van alles geprobeert. Er zit geen boertje meer dwars, ze heeft geen vieze luier. We hebben het geprobeert in haar bedje, in de wandelwagen, in de box, bij mama in de armen. Niets, alleen maar huilen.
Heeft er nog iemand een idee???
Audrey
 
Hoi Audrey.

Misschien heeft ze last van buikkrampjes? Dat herken je als ze een harde buik heeft. Wat je kunt doen is haar op haar rug op je benen leggen en dan fietsbewegingen maken.
Of op haar buik op je onerarm met haar hoofdje bij je elleboog
Als dat niet helpt, weet ik het ook niet.
Ik wens jullie heel veel sterkte.

 
Heb je haar temperatuur al gemeten? Misschien heeft ze koorts?
De beste tip is denk ik gewoon met haar blijven rondlopen, of een stukje autorijden. Veel heb je er dus niet aan, want dat doe je eigenlijk al. Soms heb je gewoon van die momenten en daar kan je verder helemaal niets aan doen.
Amy is nu ruim een week oud? Als je je zorgen blijft maken, zou ik gewoon de verloskundige bellen.
Succes ermee!!
 
Hallo Audrey,

Misschien een poosje op haar buik leggen. Dat wil bij onze dochter (bijna 3 weken) nog wel eens helpen.
Of in zo'n draagzak op de buik. Dat vindt ze ook erg lekker en wordt ze ook rustig van. Lekker een stukje buiten lopen.
En in het badje, daar wordt ze ook wel rustig van. (maar ja, van het aankleden dan weer niet! :.-( ).
Maar als ze een echte krijsbui heeft, dan heeft ze of honger of ze wil heel graag tegen papa of mama aan liggen. En dan lekker gekriebeld worden in haar nekje. Helaas is dit laatste voor mij nu nog wat te zwaar (om het lang vol te houden), want ik ben herstellende van een keizersnee.

Veel sterkte er mee!

Groeten van Marieke
 
Heb je haar temperatuur al gemeten? Misschien heeft ze koorts?
De beste tip is denk ik gewoon met haar blijven rondlopen, of een stukje autorijden. Veel heb je er dus niet aan, want dat doe je eigenlijk al. Soms heb je gewoon van die momenten en daar kan je verder helemaal niets aan doen.
Amy is nu ruim een week oud? Als je je zorgen blijft maken, zou ik gewoon de verloskundige bellen.
Succes ermee!!
 
Terug
Bovenaan