beetje moedeloos

ja ik denk ook inderdaad dat het op krampjes duid!!!!! wat ook goed is , china baby dat is speciaal voor krampjes n=bij mijn beide docheters heb het perfect gewerkt!!
 
Hoi,

Onze zoon Tim is nu bijna 4 weken oud, ook een julimama! Hij heeft precies hetzelfde. Het kunnen zeker kramjes zijn en dan helpt bij ons op buikje van je baby op jouw onderarm dragen en zo rondlopen. Maar vergis je niet in de hitte. kindjes van deze leeftijd kunnen nog niet zweten en het is nogal wat een week oud en dan niet. Maar zoveel mogelijk afkoelen en rust geven. Help was is het moeilijk he allemaal in het begin!!
 
Ons dochtertje van 3 weken, Carlotta, heeft ook iedere avond buikkrampjes. Ik heb al meerdere keren gelezen dat met borstvoeding geen koliek zou moeten optreden maar dat is absoluut niet zo. De afgelopen week heb ik haar gewoon nog eventjes (5 minuten) aan de borst gelegd en dan viel ze uitgeput in slaap. Ik weet natuurlijk niet of Audrey ook borstvoeding geeft. Nog gauw een vraagje aan een van de Anoniempjes: wat is china baby en waar kun je dat krijgen? Ik heb er hier in Italie nog nooit iets over gehoord....
 
Het is Cinababy en dat zijn homeopathische druppels tegen darmkrampjes (apotheek). Je hebt ook ABC Dophilus, dat is homeopatisch poeder (reformzaak).

In Italië zal het ongetwijfeld anders heten :)

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan