Ik heb in december een spiraaltje laten plaatsen. Ik heb er in het begin best heel veel last van gehad en heel erg gevloeid maar....gewoon doorzetten! Gisteren ben ik naar de verloskundige geweest om te laten controleren of hij goed zat. Die mogelijkheid heb je in ons dorp altijd als je een spiraaltje laat zetten. De controle echo is inwendig. Ik heb er tijdens mijn zwangerschap al een paar gehad maar het blijft toch een beetje genant. Dus ik lig daar met mijn benen wijd en een keihard krijsend kind naast me (tja, hij was moe) zegt de verloskundige: Ik kan hem niet vinden. Kijk, hier zit je baarmoeder, daar zou hij moeten zitten maar ik zie niks....Oja, zegt hij (vk=man) hier zit hij. Maar dat is niet goed hoor, hij zit helemaal scheef. Hij moet eruit en opnieuw geplaatst worden. Oke...ik kleed me weer aan, dan bied hij aan om deze meteen maar te verwijderen. Tja, ik ben er nu toch. Anders moet ik naar de dokter en hem daar weg laten halen. Dus ik kleed me weer uit en hij gaat zitten wroeten om dat ding eruit te halen (bureaulamp erbij, hihi) Uiteindelijk zit hij zo verkeerd dat hij hem er zonder pincet ofzo weg kan halen. Ik kleed me weer aan en verzamel ondertussen wat moed om te vragen hoe het kan dat seks hebben nog steeds zo'n pijn doet. Hij antwoord dat mijn litteken inderdaad nog steeds rood is en dat ik het maar moet gaan masseren met olie (dat wilde mijn man ook wel doen zei hij...) als het over 3 mnd niet over is, moet ik door naar de gyneacoloog en moet het hersteld worden...
Ik baal er echt zo van. Hoe kan dat nou? Ik had maar 3 hechtingen! Mijn vriendin heeft 9weken geleden een knip gehad (10 hechtingen) en kan nu alweer pijnvrij seks hebben! De verloskundige waarschuwde me dat als het pijn blijft doen en ik er niks aan laat doen het uiteindelijk tussen mijn man en mij komt te staan. Dat geloof ik helemaal maar ik heb even geen zin meer in gefrut aan mijn lijf!
Voorlopig ga ik maar gewoon aan de pil en ga ik heel driftig aan het masseren...hopen dat het dan uiteindelijk beter gaat!
Sorry dat ik hier weer een heel zeurverhaal ophang maar soms is het fijn even anoniem je verhaal te doen...ik vind dit niet echt iets wat ik lekker met mijn moeder of schoonmoeder deel!
Ik baal er echt zo van. Hoe kan dat nou? Ik had maar 3 hechtingen! Mijn vriendin heeft 9weken geleden een knip gehad (10 hechtingen) en kan nu alweer pijnvrij seks hebben! De verloskundige waarschuwde me dat als het pijn blijft doen en ik er niks aan laat doen het uiteindelijk tussen mijn man en mij komt te staan. Dat geloof ik helemaal maar ik heb even geen zin meer in gefrut aan mijn lijf!
Voorlopig ga ik maar gewoon aan de pil en ga ik heel driftig aan het masseren...hopen dat het dan uiteindelijk beter gaat!
Sorry dat ik hier weer een heel zeurverhaal ophang maar soms is het fijn even anoniem je verhaal te doen...ik vind dit niet echt iets wat ik lekker met mijn moeder of schoonmoeder deel!