Beetje moedeloos...

Aaah, wat een lieve reacties! Gelukkig staat het op dit moment nog helemaal niet tussen ons in. Mijn man vindt het juist heel vervelend voor me en vindt het zielig voor alle vrouwen dat ze steeds voor vreemde mensen met hun benen wijd moeten (zijn woorden...)

Ik heb ook besloten dat ik er wel iets ga laten doen als het niet beter word. Het is alleen zo genant om tegen mensen te vertellen! Bijv. op werk: Waar is Nathalie? Ow die is even naar het ziekenhuis.. Oh, wat heeft ze dan. Eeeehh, ja, nou ja ze heeft iets aan haar eeehh, voet?! Maar goed, uiteindelijk is dat natuurlijk nog het minst belangrijk!

Owja, nog even goed nieuws. We zijn vandaag met Seth naar het ziekenhuis geweest voor een mogelijk helpje maar dat was niet nodig!!

Dat is in ieder geval al goed nieuws Nathalie, geen helmpje. Fijn dat ze daar nu goed naar gekeken hebben!

Onze sex is ook nog lang niet als hoe het was.. :-S Ik had een knip, gehecht met 5 hechtingen.
Gelukkig gaat het de ene keer wel gewoon goed, de andere keer schuurt het echt gigantisch.
Hopelijk gaat 't bij jou ook snel wat fijner!
Liefs

Terug
Bovenaan