Beetje moedeloos

Pfff, sorry hoor, maar moet even m'n verhaal kwijt.

Ik zit er lichtelijk door heen, ik weet het even niet meer...

Zoë blijft maar onrustig, veel huilen, zelfs als ze is ingebakerd. Het leek in 1e instantie dat ze er rustiger van werd, maar nu.... Ik weet ook gewoon niet meer of ik haar een poosje moet laten huilen of niet. En als ik dat wel doe, kan ik zelf alleen maar mee huilen.... Ben ook zo onwijs moe, pfff, en dan die andere 2 kids, die ook hun aandacht nodig hebben...

En het spugen schiet ook nog steeds niet op. Ze spuugt geregeld in haar bedje en dat ligt natuurlijk niet lekker en het gebeurd ook vaak dat ze nog spuugt als ze wordt verschoond voor de volgende voeding...

We gebruiken nu de gewone Friso, maar ik overweeg toch de comfort (of hoe het heet) te proberen.

Het enige wat beter lijkt te gaan is het poepen, dus dan maar hopen dat andere voeding niet voor nieuwe problemen gaat zorgen...

Sorry, moest het even kwijt. En als iemand de gouden tip heeft, hou ik me aanbevolen!!
 
Zou even cb bellen over de voeding.

Logan spuugt bijna niet maar was nooit verzadigd na een voeding van 150 kwam hij anderhalf uur later voor 40/50 en daarna anderhalf/twee uur later weer 150
Heb oo advies van cb nu voor hongerige baby's

Dus zou even contact met ze opnemen ze kunnen he vast goed helpen

 
He wat vervelend meis. Het is lastig he wel of niet laten huilen. En als je zo moe bent kun je idd wel een deuntje mee huilen.
Over dat spugen zou ik ook even bellen met het cb zij kunnen je dan het juiste advies geven over andere voeding. Bij mij spuugt hij ook vaak na de voeding of als hij net in zijn bedje ligt maar ik denk dat het bij mij komt doordat hij zo gulzig drinkt.
Gelukkig gaat het met het poepen wel beter. Veel suc6 meis en probeer eventueel smiddags wat slaap in te halen even met zn allen een middagdutje.
 
spuugt ze een mondje of constant als ze een mondje spuugt dan heb je daar iets voor wat je door de melk doet wat het wat dikker maakt zodat ze niet zo snel en veel spuugt . Als ze niks mankeert tenminste . Ik wikkel mijn kleine in een badcape als ik hem in bed doe als ik dat niet doe ligt hij wakkker . Ik overweeg vandaag een slaapzak aan te schaffen hierdoor kijken hoe dat gaat . Omdat hij van ingepakt liggen houdt . Ook heb ik een handoek onder zijn matras bij zijn hoofdje gelegt wat de kraamzorg advoseerde de komende periode ivm evt spugen en krampjes die komen . Ik zou zeker om hulp vragen de kleine zal niet voor niks huilen . Kan je niet vragen of iemand je kan helpen ik snap dat je oververmoeid bent en dan ook prikkelbaar wordt wat de kleine aanvoelt probeer toch te ontspannen en je ei kwijt en hopelijk komt het goed . Zorg goed voor jezelf he !
 
Altijd even het cb bellen of naar een inloopspreekuur!
Het beste is om eerst alle medische dingen uit te sluiten!

Tegen het spugen kunnen ze je Friso pepti adviseren, johannesbroodpitmeel door de fles zodat het melk voller wordt. En idd hoofdeinde van het bed iets omhoog doen!! En na de fles een tijdje op de arm houden, niet gelijk plat leggen.

Kan me echt voorstellen dat je moedeloos wordt of bent. De oudste van ons was ook een huilbaby, had verborgen reflux en heb zoveel dingen geprobeerd en eigenlijk was ze pas na 10 weken meer tevreden. Maar wat een rot tijd waren die weken
 
ik breek even in (alweer)
onze dochter spuugde ook heel veel. en bleef maar huilen van de krampjes. wij zijn toen op eigen houtje overgegaan op kruidvat extra care voeding. nou na 1 voeding wat een opluchting!!
geen spugen meer, geen krampjes meer, alles was over!
 
Bedankt voor jullie reacties! De meeste tips hebben we al "in gebruik"...bedje bij het hoofdeind omhoog, na de voeding een poosje rechtop houden....

Ze spuugt niet met bogen maar heel vaak kleine beetjes. Als ze in haar bedje ligt en we komen bij haar kijken omdat ze ligt te huilen, is de hydrofiel eigenlijk altijd nat. Ze spuugt af en toe ook nog uren na de voeding en dan is het vaak "vaster" van structuur...

Nou sprak ik vanmiddag een vriendin en later bedacht ik me dat zij ooit naar een osteopaat was geweest. Dus ik heb een beetje rondgekeken op internet en denk dat ik er maar eens 1 ga bellen. Gewoon om te informeren of het nut zou kunnen hebben om met Zoë een keer langs te gaan. Ook ivm de snelle bevalling...

Na de vroege avondvoeding hadden we Zoë in bad gedaan en daarna ingesmeerd met zwitsal slaap zacht olie, maar helaas....een en al onrust. Weer vanalles geprobeerd, speentje, kijken of er nog n boer dwars zit... Niets hielp, dus papa heeft weer een poos met een jengelend meisje rondgelopen. Uiteindelijk ben ik met haar op de bank gaan liggen. Zij lag op haar buik, maar nog steeds onrustig. En toen opeens liet ze een scheet en viel ze in slaap... Ik heb haar toen maar wel tegen mij aan laten slapen, liever dan dat ze weer wakker werd....
Pffff, al met al weer een gespannen avondje...

Ga nu snel m'n bed in, voor ze ons weer wekt ;-)
 
Terug
Bovenaan