Beetje moedeloos

ff een inbraak vanaf decembermamas.

mijn zoontje stan (inmiddels 2), spuugde ook vaker in het begin. wij moesten hem na een voeding echt minstens 20 minuten rustig rechtop houden. dus geen paar min ofzo.... toen is het bij stan weggegaan. misschien ietsje langer proberen nog voordat je daadwerkelijk overstapt op een andere voeding? daar moet je baby natuurlijk dan ook weer paar weken aan wennen!

succes en ik hoop dat het snel beter gaat!
 
Heb idd besloten nog te wachten met andere voeding. Vooral omdat de ontlasting veel beter gaat inmiddels. Het is de ene keer ook meer/erger dan de andere keer...
 
Oh meid ik weet precies hoe je je voelt.. echt vervelend als je kleintje zo verdrietig en ontevreden is.
Bij Laurie was het door tekort voeding en veel krampjes. Nu we dat weten hebben we dat aangepakt en hebben we het onder controle.
Maar het is zo lastig om er achter te komen wat er aan de hand is..
Voor het spugen zou ik toch CB even bellen. Wie weet kunnen ze je helpen..
 
Hoi,
Ik breek even in van het juli forum. We hebben exact hetzelfde gehad met Sven, hij is nu 5 maanden en spuugt nog veel, maar het krijsen is sinds twee maanden gestopt. Sven heeft zowel verborgen als gewone reflux en dat doet heel veel pijn. Hij is de eerste 3 maanden heel erg onrustig geweest, krijsen, niet slapen, we waren gebroken. Ook wij hebben nog 2 kinderen rondrennen en dan is het heel moeilijk om volte houden. Uiteindelijk heb ik de dokter gebld toen Sven 5 weken was en heb het probleem voorgelegd. Hij liet bij de arts gelukkig zien wat wij bedoelden. Hij heeft de kinderarts gebeld en die heet Sven toen onderzocht. Hij heeft toen lactulose gekregen en zantac. Omdat hij onrustig bleef zijn we de voeding volledig gaan indikken op advies van de kinderarts. Maar met 8 weken werd het ons teveel en hebben ze hem 1,5 week opgenomen zodat wij rust kregen en ze hem goed konden observeren. Hij heeft toen ventolin erbij gekregen omdat er veel slijm in zijn ,longetjes terecht was gekomen. Verder bleek zijn slokdarm verbrand door het zuur, wat voor veel onrust zorgde. De medicijnen zijn toen verhoogt. Hij staat ook te boek als huilbaby (meer dan 3 uur huilen op 1 dag gedurende meerdere dagen in de week.) Voor ons was dat heel zwaar en ook de twee oudste hadden het er moeilijk mee. Na 12 weken was het gekijs in 1 keer over, hij werd rustig, Helaas is de reflux er nog steeds maar hij kan er nu beter mee omgaan. Het is nu een heerlijk vrolijk mannetje waar we volop van genieten. Ik wens je heel veel sterkte met alles en zoek anders hulp bij een arts. Jullie hoeven het niet alleen te doen. Tips kan ik jullie helaas niet geven, want het meeste zullen jullie wel al gehoord hebben. Het enige wat ik kan zeggen is dat jullie niet alleen zijn... Succes
 
Terug
Bovenaan