Beetje onzeker door echo

Heb vandaag ook mijn 1e echo gehad met 6+6. In tegenstelling tot alle vroege echodames op dit forum viel er bij mij uitwendig niets te ontdekken en vond ik het inwendig weinig overtuigend. Had ook een kapotte pixel kunnen zijn, zeg maar. Mijn vk kon bovendien niets zeggen over de termijn, omdat het echt nog te klein was. Maar goed, ze heeft hartactiviteit geconstateerd, dus het zal wel goed zijn, toch?

Heey meid!

Ik heb ook een echo gehad bij 6w6d!
Er was bij mij ook niet super veel te zien hoor! Je kunt dan ook nog niet echt een mensje zien! Als je het fijn vind wil ik je best mijn foto sturen zodat je kunt zien hoe het er bij mij uit zag.

Liefs,

Sabrina

Hoi,

Ik heb ook een echo gehad met 6 wkn precies.
En bij mij was er ook niet veel te zien,het was toen nog een wormpje.
Maak je niet te druk je hebt in ieder geval een hartje gezien die klopt.

Probeer af te wachten tot de volgende echo.

Kaatje,

Maak je niet te druk. Wij hadden ook een echo bij 6 weken en 4 dagen en zagen ook niet zo heel veel het was nog heel klein en leek meer op een garnaaltje, maar bij je volgende echo zie je al dat het een mensje wordt. Het belangrijkste is dat je het hartje hebt gezien. Probeer er van te genieten.

Groetjes

Dank voor de geruststellende woorden. Maar bewoog jullie wormpje, bijvoorbeeld? Die van mij niet. Er zat alleen een trillende pixel in. En het is dat ze het zei, anders had ik het niet opgemerkt. Maar goed... We mogen over 3 weken voor de termijn echo en er zal er nog wel wat vaker één komen... Eerste trimester is toch altijd spannend! (En het derde voor mij straks destemeer!)

Hi ik had em vandaag per toeval vanaf buitenaf al goed te zien,maar het stelt indd niks voor het beweegt nog helemaal niet je ziet alleen het hartje knipperen zeg maar ik zag dit ook niet super goed maar de vk en mijn man zagen het wel de hele tijd! Als de vk het ziet en hartactiviteit heeft vastgesteld dan is dat zeer positief! Probeer er een beetje van te genieten en voor je het weet is je volgende echo en zie je al veel meer!

Ik had gister mn echo - zie mn topic - en ik weet dat ik 7wkn en maar volgens echo 6w2d. Bij mij ook niks meer dan een klein iets met een kloppend hartje. Volgens de gyn haalt ie de groei wrs wel in, maar dat hartje is t allerrrbelangrijkste meid!! Probeer daaraan vast te houden!

Terug
Bovenaan