Beetje onzeker door echo

Probeer er van te genieten. Ik had een echo met 7 weken precies en mijn worm was toen 0.97 mm. Laat staan hoe klein jou wormpje is. En ieder kindje begint heel klein in je buik. Het belangrijkste is een kloppend hartje en die heb je gezien en dat is het belangrijkste.

Oké! Nou had ik natuurlijk ook nog geen mensje verwacht, maar ik dacht bij anderen gelezen te hebben dat er al een fantastisch plaatje te schieten viel. Fijn om te horen dat het allemaal vergelijkbaar is rond die termijn. Dankjulliewel!

Hoi Kaatje en ladies,

Ik had gisteren precies hetzelfde! De vk zag iets bewegen, mijn vriend ook, maar ik zag enkel een vlek. Een zeer vroege intacte zwangerschap, 9 mm en lichte (voor mij niet te zien) hartactiviteit... Toch wel wat gedesillusioneerd kwam ik gisteravond naar buiten. Echt blij kon ik niet zijn nog. Nu ik dit lees ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben. Over twee weken heb ik weer een echo. Echt gerustgesteld ben ik nog niet... Ons wurmpje (en ook jullie wurmpjes) houdt het spannend...

Hoi Kaatje,

Fijn dat jij en de VK hartactiviteit hebben gezien, dat is het belangrijkste. De uk is inderdaad nu nog heel erg klein en ziet er nog niet uit als een mensje. Bij mijn eerste echo met 5weken en 3 dagen zag ik een groot dooierzakje met een heel klein stipje erin. De komende tijd gaat het hard groeien en bij de volgende echo is het een stuk duidelijker!
Geniet van het feit dat je het hartje zag!

Hoi Kaatje,

Het is vervelend dat je juist onzeker ben geworden van de echo, maar eigenlijk lijkt het er juist goed uit te zien zoals jij de echo beschrijf. Een echo zo vroeg in de zwangerschap is gewoon heel moeilijk. Zolang je maar een hart actie ziet, dan kan je er vanuit gaan dat het voor nu allemaal goed gaat.
Probeer ervan te genieten

Die mooie plaatjes is pas als je rond de 12 weken ben en verder. Nog even geduld en je hebt ook zo'n plaatje. Je kan ook eens google-en en bij afbeeldingen echo 6 weken invullen en je zult zien dat het bij iedereen nog niet echt een mens is maar een koffieboon.

Terug
Bovenaan