beetje onzeker...

Ik ben een beetje onzeker. Ik heb helemaal niet veel klachten en ben nu bang dat het weer misgaat. in het had ik een soort van niet helemaal fit gevoel dat is nu weg. Maar misschien had dat niets met de zwangerschap te maken en was ik gewoon even niet helemaal fit. wel heb ik af en toe wat zere tepels en veel afscheiding. maar verder niets.

Ik heb ook sommige dagen dat ik niet extreme moe ben. Het ligd er maar aan wat ik op een dag heb gedaan. Van de week had ik twee dagen dat ik helemaal niet moe ben. Zegd niks dus. Probeer het uit je hoofd te zetten. Ik ben ook vaak onzeker hier over pff blijf heel je zwangerschap hoor. Wanneer heb je echo?
Gr.

Vervelend dat je er zo onzeker door bent... ik zou hetzelfde hebben, maar er zijn echt zwangerschappen waarbij je amper moe of misselijk bent. Ik duim met mee!!

Dat heb ik dus ook, alleen voor mij is dit mijn eerste zwangerschap en weet dus helemaal niet wat ik verwachten moet/kan. Ik voel af en toe mijn borsten en dat is het. Gister wel heel even een beetje misselijk geweest. Heb gisterochtend weer een test gedaan en die gaf twee strepen aan, dus het is echt zo!

Voor mij is dit ook mijn eerste zwangerschap en heb ook weinig klachten, behalve pijnlijke borsten. Moe ben ik wel maar ik slaap dan ook heel slecht. Ondanks de weinige klachten probeer ik toch het vertrouwen te hebben dat het wel goed zit. Maar de onzekerheid is wel heel herkenbaar. Probeer positief te blijven en hou ons op de hoogte van je eerste echo!

Ik heb in het begin ook helemaal geen klachten gehad! Behalve in week 9 en 10 misselijk geweest Het is dat een zwangerschapstest het bevestigde! En ben nu 32 weken zwanger. Ik weet niet hoelang je al in verwachting ben? Maar geen kwaaltjes hebben betekend echt niet dat er wat geks aan de hand is :) eigenlijk moet je er juist van genieten maar dat is erg moeilijk ik wou ook dat ik me zwanger voelde maar ik voel me nu op en top zwanger dus het komt vast en zeker wel goed met jou zwangerschap voor dat je het weet ligt je ukkie in je armen xx Ziana

bedankt voor jullie oppeppende berichten. Voor deze zwangerschap een miskraam gehad. misschien dat ik daardoor zo bang ben. maar voel me echt niet zwanger. hopelijk gaat de week snel voorbij en is het snel vrijdag dan heb ik een echo.

Terug
Bovenaan