beetje onzeker...

Ik heb een test gedaan om te kijken of die nog positief is. Kruitvat is knal positief en clearbleu geeft 3+ aan. Ik weet niet precies hoelang ik zwanger ben maar denk wel dat het klopt. dat zou betekenen dat ik nu in iedergeval al 5 weken of langer zwanger ben toch? Ik denk dat ik me gewoon niet zo onzeker moet voelen. als het niet goed zou zitten zouden de testen toch wel iest minder positief zijn toch? Ik heb alleen wel wat buikpijn.

Ik heb ook nog geen kwaaltjes hoor morgen ben ik 5 weken zwanger. Denk dat de kwaaltjes voor ons nog wel komen ;). En zoals je zelf zeg de testen geven knal positief aan, dat kan alleen als het goed zit toch.

super! als er 3+ staat ben je +5weken staat in de gebruiksaanwijzing.:)
ik hoop dat je nu niet meer onzeker bent en de onzekerheid steeds meer wegneemt. De meeste kwalen krijgen we nog wel en kunnen we vast nog verwachten..

Ik weet ook steeds niet hoelang ik nu al zwanger ben Internet geeft 6 weken aan vanaf 9 augustus en mn agenda 5 weken en 3 dagen..

Jij nu helemaal nog niet toch? omdat je niet meer ongesteld bent geweest laatst..

ja klopt, na de miskraam ben ik niet meer ongesteld geweest en had geen ei op de uitgerekende ovulatie datum dus of ik heb mn ei ervoor gehad, dus voor 13 augustus of na de periode dat ik heb getest met ovu testen dat zou dan na 24ste zijn. nog 5 dagen dan weet ik het..
Ik voel me idd al minder onzeker. bedankt voor jullie reacties en ;luisterend oor.

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde! Ook vrijdag de echo en ik ben zo zenuwachtig! Wil echt de tijd doorspoelen.
Ik ben dan 7 wk en we moeten dan een hartje kunnen zien. Als we die niet zien dan is het ook niks. Ook eerder 2 mk gehad dus ben ook niet zo onbevangen.

Terwijl ik deze zwangerschap misselijker ben dan ik ooit geweest ben en toch blijf ik maar tobben van binnen. Zullen we de tijd even doorspoelen, hahaha!

Gelukkig mag ik vr meteen om 9 uur komen en jij?

Terug
Bovenaan