Beetje pijn in mijn mama hart

Wat balen zeg, dat het zo slecht ging!!
En inderdaad wel wat zeggen van die luier, want dat kan natuurlijk niet. Het is bij Vera ooit gebeurd dat ze haar luier helemaal waren vergeten te verschonen. Thuisgekomen zag ik dat ze nog steeds dezelfde luier aanhad als die ochtend. Natuurlijk was die thuis aan het lekken geslagen. Dat heb ik toen ook gezegd, en de leidsters schaamden zich dood. Is daarna ook nooit meer gebeurd. Poepluiers horen inderdaad niet op de vaste verschoontijden te wachten.

Kunnen die leidsters Quinn ook niet op de buik in de box laten slapen zodat ze er zicht op hebben? Er moet toch een tussenweg te vinden zijn tot jullie bij het andere kdv terecht kunnen??

Zoals ik je reactie lees geef ik je groot gelijk dat je nu een nieuwe afsprak hebt gemaakt, maar tegelijkertijd vraag ok me ook af heeft Quinn al wel vaker ergens anders geslapen???? Opa, oma, of andere oppas, want dat kan ook een reactie zijn, niet eigen bedje, ongewone geluiden, voor de haze slaapjes. Ik wil niet goedpraten, maar wel alle kanten voorzien hebben.

Je gevoel van afstand oh wat kan ik dat begrijpen dat heb ik toen op de 1e dag moeten doen en was heel erg vreemd. Heb je ook na de geboorte af en toe je man lekker laten oppassen of evt oma of opa en ff zelf weggegaan?
Ik kan nog deels die gevoelns voelen, en ik weet nu hoe elke andere moeder het doet, je kan niet anders, ik weet eigenlijk niet beter, en ja het gevoel wordt toch al heb je af en toe goede dips, steeds beterder.
Want ondanks dat ik het heel erg vind kan ik nu toch mn afstand nemen, ja sorry ik weet eigenlijk niet beter, maar jammer genoeg moest ik afbellen om haar vanavvond te bezoeken, zelfs rond 19.00 nog file op weg die kant op, nou dan wordt het nacht werk en per vandaag begonnen met werken.

Maar dat jij eerst nog luier moet verschonen ok kan gebeuren maar bij 2 en dan ook uitslag, nou dat kan niet, ja ze kunnen vaste tijden hebben, maar wij zelf gaan ook niet op vaste tijden naar toilet. en een poepluier, nou sorry, altijd verschonen. acht dan geef je er 1 of 2 mee, als ze lastig doen qua budget, of ff een leuk berichtje op hun website bij gastenboek, doet ook wonderen, want die kunnen ze gemiddeld niet verwijderen!!!!!
En als de dames daar al dachten wat als!!! Kan je misschien een formulier tekenen dat het jou verantwoording is qua buikslapen, wie weet kom je zo die 2 maanden door. Want betalen voor iets wat je niet gebruikt is gewoon zonde.

Vind het belachelijk dat ze hem laten lopen met een poepbroek. Dat kan natuurlijk niet en dat moet je dan ook duidelijk aangeven.

Tja, dat buikslapen, daar heb ik een andere mening over. Ik vind dat het kdv gelijk heeft. Zij kunnen die verantwoordelijkheid niet nemen. Ook niet met een formulier, want wettelijk gezien stelt zon formulier weinig voor.

Tja... als ik dit zo lees dan vind ik het toch een beetje raar... Je ukkies zijn voor het eerst geweest, en zouden dus iets meer aandacht mogen krijgen dan normaal, maar er was geen tijd om een poepluier te verschonen? Ik vind dat een beetje raar.
En mbt het buikslapen, daar moet toch een oplossing voor te vinden zijn? Dat hij alleen onder toezicht -in de box ofzo- slaapt?

Terug
Bovenaan