Beetje rare vraag

don't worry...ik ben nu voor de 2e x  zwanger en bij beide zwangerschappen helemaal geen pijnlijke borsten gehad , ze zijn ook nauwelijks gegroeid(nog steeds 75B) en ze voelen nog steeds behoorlijk slap. Dit had ik ook bij de 1e zwangerschap , en in de borstvoedings-periode spoot de melk er echt uit...Het wil dus allemaal niks zeggen.

Gr Door1

quote: daantjexxx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-12-2005 19:17:53'));

Hallo!!

Ik heb ook een beetje een raar vraagje, alhoewel ik geleerd heb dat rare vragen niet bestaan, alleen rare antwoorden...

Ik weet pas een week dat ik zwanger ben, maar gisteren viel me op dat ik enorm grote tepels heb... nu al... en volgens 'predictor. nl' ben ik pas  zes weken zwanger..

Herkend iemand dit, of is mijn lichaam in de war?!

Danielle (een nieuweling hier)

Sorry dames, ik maak er een zooitje van. Ik wilde stiekem mijn tekst wijzigen omdat ik een enorme rekenfout had gemaakt. Om uit te rekenen hoelang ik zwanger ben, nam ik de datum dat ik ongesteld moest worden.. Ik snapte al niet dat dat rekensommetje maar twee weken aangaf... Dom... solly

Hoi, ook bij mij nul komma niks. Niet groter of wat dan ook. De grote deceptie voor mijn betere helft! (geintje)

Annemarie

Ik had geen borsten , kreeg in de zwangerschap geen borsten en heb nog steeds géén borsten ...
Vink wel jammer haha

Terug
Bovenaan