quote: Nadine76 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2006 07:42:31&apos

);
Hum, das niet zo mooi van de BMi boven de 27. Dan kan het zwanger worden dus ook wel zo goed als vergeten dit jaar. Mijn BMI is namelijk 28.
Rottige gewicht ook!!!
Sorry hoor meiden, ik ben er gewoon gefrustreerd door.
Diegene die wel aan het afvallen zijn: hartstikke goed en veel succes!!
Liefs, Nadine.
Lieve Nadine,
een te hoge BMI kan van invloed zijn op het zwanger worden, maar dat hoeft niet. Dit wilde ik allereerst even aan jou kwijt.
Aan de rest van de meiden,
ik ben voor mijn twee laaste zwangerschappen begonnen met weigth watchers, en na de geboorte van mijn zoon heb ik weer opgepikt. de methode dan, want helaas zitten ze niet meer bij ons in 't durp.
Sinds de geboorte van mijn zoon (april dit jaar) ben ik 17 kilo afgevallen (da's eclusief kind enzo), terwijl dat ik nog geen 16 kilo was aangekomen.
Ik ben nu weer zwnager en ik verhoog nu langzaam de points die ik mag eten. Om niet af te vallen mag je 4 extra, en ik zie een zwangerschap als zwaar lichaemlijke arbied, dat is in mijn geval ook 4 points extra waard. Kortom langzaam maar zeker ga ik meer eten.
Ik ben een maand na de geboorte van mijn jonsgte gaan sporten. Ongelooflijk wat je kan opbowuen in 3,5 maand tijd. Echt een aanrader voor een ieder die niet zo fit is, en ook wat te zwaar. Ik heb me bij de oefeningen o.a. gericht op het versterken van de rug. Ik ben zoals gezegd dus weer zwanger en ik voel me fit, en wil echt zo lang mogelijk doorgaan. Ok 's avonds ben ik sneller moe, maar ik dwing me toch om naar de sportschool te gaan. Jeeh dat had ik eerder moeten doen.
Ik kan het iedere vrouw met een maatje meer aanbevelen, porbere wat af te vallen en te sporten. Tijdens de zwnagerschap heb je er denk ik wel voordelen aan, en voordat je zwanger bent, nou je bent in ieder geval op een positieve manier met jezelf bezig. Kan ook nooit kwaad.
Dames succes
Miep