A
Anoniem
Guest
Nu zullen mijn verwachtingen misschien allemaal niet helemaal realistisch zijn maar vond de afgelopen weken wel een beetje teleurstellend. Eerst naar de huisarts om aan te geven dat je zwanger bent, ik verwachte dat die nog een zwangerschaps test zou doen , of een ander onderzoek...maar nee die feliciteerde ons en stuurde ons door naar de verloskundige en en we kregen een formuliertje om een echo te laten maken, ik de afspraak van die echo gemaakt op 13 juni, vandaag eerste gesprek met de verloskundige, hoopte dat die dan met van alles zou komen, maar waar het op neer komt is dat ze wilde weten wie we waren, of we gezond waren, heeft mijn bloeddruk gemeten en dat was het weer zo`n beetje, ik ben volgens internet 7 weken en 4 dagen, volgens de vk 7 weken en 2 dagen, de afspraak voor de echo op de 13de vond zij te vroeg en zei dat we het beter konden verzetten naar een of twee weken later, eerder had geen nut. Nu ben ik minder ver zwanger dan verwacht en moet ik ook nog eens 2 weken langer wachten op de echo. Ik had hier op het forum van een aantal gelezen dat ze met 6 a 7 weken al het hartje hadden horen kloppen, volgens onze vk kan dat helmaal niet en kan dat pas bij 11 weken?? Dus ook daar moeten we nog op wachten, de volgende afspraak bij de vk is nu pas weer over 7 weken, eerder had het niet veel nut. Nahja het is allemaal niet zo gegaan als verwacht, tevens gaf zij aan dat ongeveer een op de 5 zwangerschappen in een miskraam eindigen, volgens internet 10 to 15 %......nou ik weet het allemaal niet meer hoor, denk dat ik geen internet meer open tot ik over de 12 weken ben, eerder tel je toch niet echt mee als zwangere heb ik het gevoel.....
BLEH ben effe flink aan het balen.....sorry voor mijn geklaag,ik moet natuurlijk gewoon kei blij zijn dat alles goed is ( nahja daar moet je dan maar vanuit gaan?!?) Zal wel aan de hormonen liggen....
x
BLEH ben effe flink aan het balen.....sorry voor mijn geklaag,ik moet natuurlijk gewoon kei blij zijn dat alles goed is ( nahja daar moet je dan maar vanuit gaan?!?) Zal wel aan de hormonen liggen....
x