Beetje vreemd...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Gisteravond zat ik op de bank nog wat tv te kijken, schoot er ineens een flinke pijn door mijn onderrug aan de linkerkant. Daar gaan we weer, dacht ik! Heb vroeger regelmatig last van mijn rug gehad, maar de laatste jaren gaat het gelukig al een heel stuk beter.
Ik nog even op de bank blijven zitten in de hoop dat het wat weg zou zakken, maar helaas bleef de pijn. Echt een kramp die heel lang aanhoudt, zo voelde het, ook niet echt als de 'normale' rugpijn die ik ken.
Na ruim een uur was het ook weer direct verdwenen. Vreemd....
Deze ronde heb ik heel bewust niet gezocht naar mijn, maar ging er vanuit dat deze afgelopen maandag of dinsdag zou komen. Dat zou tenslotte in een gewone cyclus het geval zijn geweest.
Zou mijn cyclus dan nu ineens een stuk langer zijn dat ik gisteravond pas mijn ei zou hebben gehad? Of zou het.......?
Of 'gewoon' een verkrampte spier in mijn rug? Hoewel ik niet zou weten hoe ik aan dat laatste moet komen...

Meiden, ik zit mezelf dus weer lekker gek te maken, zo'n week voor nod!

De kans dat het raak is, is trouwens erg klein. Geen idee wanneer mijn ei is geweest en heel weinig geklust ivm slijmbeursontsteking van mijn vriend. Gisteravond maar wel voor de zekerheid nog even geklust... Je weet dan toch maar nooit...

Ondanks een maandje rust, toch een lange week voor de boeg, haha!

Liefs Daisy

Denk toch een soort van eisprong geweest ofzo... Heb zojuist (niet met ochtendurine) een knalpositieve ovutest. Ook wel weer vreemd nà je eisprong, maar ws zit de LH er van gisteren nog in ofzo...
Hoop het eigenlijk niet, want dan moe tik nu nog 14 dagen wachten, terwijl ik eigenlijk hoopte al bijna een week op weg te zijn naar mijn nod...

Wachten, wachten, wachten, wachten........

Liefs Daisy

Toch nog even klussen dus. Maar is je cyclus zo onregelmatig dan?

Normaal gesproken is mijn cyclus heel erg regelmatig. Kan er echt een klok op gelijk zetten. We hebben net 3 keer iui met hormonen achter de rug. Misschien dat het wel net als met stoppen met de pil is, dat je cyclus wat in de war kan zijn ofzo. Dek het niet, want alle hormonen waren mijn ,ijf uit maar ja. Deze ronde nl geen hormonen gebruikt, omdat we even rust hebben.

We gaan het zien!

X

Lieve Daisy,

Kan me voorstellen dat je weer vol vragen zit! Was dat m'n ei? Hoelang duurt deze cyclus? Zou ik toch deze ronde zwanger zijn? Allemaal zo ontzettend begrijpelijk. Toch hoop ik stiekem dat je gewoon deze ronde zwanger raakt, dat zou een zeer onverwacht maar prachtig cadeau zijn zeg! Ik blijf iig duimen voor je!

Een knalpositieve ovutest? Tsja....die zag ik dan weer even niet aankomen (jij ook niet) Toch maar even door klussen dan meid! Ik hoop alleen niet voor je dat deze cyclus dan nog 14 dagen aanhoudt. Ben heel benieuwd hoe de aankomende week voor je gaat verlopen, vind het toch spannend.

Wachten, wachten, wachten.....af en toe wordt je d'r echt helemaal simpel van hé?!

Godd luck! Liefs Lynn.

kan idd een eisprong zijn geweest Heb ik ook wel eens last van gehad en ook stekende pijn in mijn onderbuik links en/of rechts wist eerst niet wat het was heb me moeder toen maar even gevraagd.
Ik ben volgens mijn berekeningen volgende wk vruchtbaar, maar toch voor de zekerheid een ovutest(en) doen

Oooo wat spannend Daycey! Lekker klussen meid! Wel raar dat je ei deze keer laat is........ Maar misschien komt het idd door de hormonen. Ga heeeeeel hard voor je duimen gun het jullie zo!

Pfff geen idee of het je ei was. Ik dacht dit ook te voelen aantal dagen geleden. Had een beetje onderbuikgevoel. Meer eigenlijk als niet naar de wc kunnen gaan gevoel.

Boh spannend he!!!

Ik duim voor ons allemaal dat we ZSM een posi test hebben!!!!

Terug
Bovenaan