Beetje vreemd...

Ik heb geen ervaring met iui dus of dat het is weet ik niet. Maar zal de ovutest liegen ? Lekker doorklussen. Ik zal voor je duimen. Moeilijk maar toch proberen geduldig te zijn.

Hey Daisy

Ik zie je nou steeds voor me met die pet-:)

Maar joh een eisprong.....een beetje laat dus.
Ik weet ook niet of je nu moet afkicken ofzo van de medicijnen, je kunt een belletje wagen...

Ik heb afgelopen maand heel erge buikpijn gehad van mijn eisprong, dat duurde bijna een hele dag en dacht toen, gooi er een test tegenaan en ook knalpositief! In al die maanden geen positieve test gehad en nu ineens wel!
Dus dikke kans dat dat bij jou ook is geweest alleen straalde het uit naar je rug. Maar ik denk dan wel dat je nog 14 dagen te gaan hebt helaas.....

nou veel wachtsucces-:)

Die pet, haha! Heb hem vandaag weer op!

Ik voelde het gisteravond echt in mijn rug, in mijn buik voelde ik niets.
Een belletje wagen vind ik het nu nog niet echt waard. Ben niet iemand die om het minste en geringste aan de telefoon hangt en dit is ook niet echt dringend vind ik. Meer zenuwslopend, haha!

Mijn darmen zijn het ook niet geweest, dat voelt echt heel anders.

Ik vrees dat mijn nod een week langer dan gedacht op zich laat wachten... Mag het ietsje meer zijn? Ja doet u nog maar een weekje extra.

Thanx voor het meedenken dames!

Liefs Daisy

Nou, toen ik zwanger was van mijn dochtertje had ik een paar weekje na mijn ei een enorme spierkramp, heb achteraf altijd gedacht dat dat het innestelingsmoment geweest moet zijn (was wel echt in mijn buik) maar wie weet! ik duim voor je hoor!

Terug
Bovenaan