beetje vroeg maar sint cadeaus

sparkelgem

New member
hoi

beetje vroeg misschien maar ben graag optijd bij. ik heb geen idee wat ik zal halen voor sinterklaas voor demi. weten jullie al wat jullie gaan halen?
ik vind het mega moeilijk, ze vind niet echt dingen mega leuk ze vind alles wel oke en heeft al zo veel, zit beetje met me handen in me haar.
kus
 
Ja moeilijk is dat he. Ze geven zelf nog niet echt aan wat ze graag willen...
Wij geven Iris van die glij-ijzers voor op het ijs (hopelijk heeft ze er dit jaar of begin volgend jaar wat aan..), Ook geven we nijntje verstoppertje, dit leek me erg leuk, verder nog wat kleding en wat kleine dingetjes...(dora trui, hello kitty sokken enz.) Ik weet dat ze van m'n ouders ook wel het een en ander krijgt en ook van mijn schoonfamilie, dus we doen niet ontzettend veel.
Maar om eerlijk te zijn vind ik het nog moeilijker voor mijn andere dochtertje van 4 mnd. Zij kan wel met het meeste spelen wat destijds van Iris was, ik vind het zonde om daar niets mee te doen, maar aan de andere kant vind ik dat zij net zo goed nieuwe dingen mag hebben, maar hetzelfde is ook weer zonde. Inmiddels hebben we gelukkig wat dingetjes gevonden...

Groetjes Syreetha
 
Terug
Bovenaan