beetje zat

Sinds de kerst is onze kleine ingedaald, maar sindsdien ben ik het ook zat. Het zit allemaal niet meer zo prettig. Ik ben steeds heel licht misselijk, mijn rug protesteert en ik heb veel harde buiken. Kortom: kom maar op met die kleine, haha.
Moest het even kwijt hoor.

Herkent iemand die misselijkheid trouwens?

Hoi Swiepie,

Ik herken je verhaal wat betreft het zat zijn. Het zijn maar momenten, de nieuwsgierigheid wordt ook zo groot he naar de kleine die zich al zolang heeft verstopt in onze buik. Ook heb ik alles aan kant thuis, het is een kwestie van mijn huishouden bijhouden.
De misselijkheid herken ik niet...dat heb ik alleen vanaf week 6 tot en met week 16 volledig elke dag in dag uit gehad...dus ben blij dat ik het nu niet heb. Ik heb weleens gehoord dat misselijkheid de laatste weken voorkomt en ik geloof dat Sunny er ook veel last van had.

Die heb ik trouwens al lang niet meer op het forum gezien...zou ze al aan het bevallen zijn.

Die rugpijn herken ik ook nog niet..eigenlijk doe ik alles nog, maar moet ook nog 3 weken vanaf donderdag dus waarschijnlijk komt de ellende nog wel! Wat zijn je klachten van je rug?

succes met de laatste loodjes.

Mijn rug voelt heel zwaar. En bij de vorige 2 zwangerschappen heb ik heel veel bekkenklachten gehad. En dat zeurende gevoel in mijn rug begint nu weer, maar dan in mindere mate dan toen. Op zich ben ik daar heel erg blij mee, dat het nu maar zo mild is.

Ik ben ook wel benieuwd waar Sunny is. Hopelijk gaat het goed met haar en de kleine, na al dat gedoe.

Oh zou dat een samenhangend iets zijn...last van bekken en rugpijn. Ik heb namelijk al vanaf week 20 last van mijn bekken, kan ook maar beperkt lopen helaas..Nu doe ik alles fietsend dat gaat gelukkig prima.. Nou spannend he! Over een paar weekjes zijn er vanaf!

ja, ik ken dat misselijke.....heb ik ook.

ben officieel morgen uitgerekend, dus nu probeer ik alles als een teken te zien dat er eerdaags wat gaat gebeuren. schoonmaakwoede, beetje slijm, druk onderin mn buik... echt alles.
slaat nergens op want het komt pas wanneer het zelf wil.

sinds de baby ingedaald is is lopen enz moeizaam. ben stukken minder mobiel.

ik zie ook zo ontzettend uit naar mn spruitje. met al die laatste loodjes lijkt de bevalling al iets minder eng.

wat is de natuur toch mooi he

x jessica

ik herken je misselijkheid ook wel.
enkele keer heb ik er last van nu.
en het zat zijn, dat herken ik nu ook goed.
ik heb net mijn dochter van school gehaald lopend en nu doet me onderrug zeer en me onderbuik.
en me liezen voel ik weer tijdens het lopen.
vanmiddag blijft ze dan ook thuis. best een eind lopen en het is nog glad door de sneeuw ook.
dus kan nu ook veel minder.
herkennen jullie trouwens warmte aanvallen?
dat heb ik al even s nacht zweet ik soms mijn bed uit. en laatst s nachts telkens als ik een harde buik had werd ik warm.
achter de pc zitten is trouwens ook niet heel fijn meer. krijg dan soms juist ook meer last van harde buiken.
jullie ook succes hoor met de laatste loodjes.

Ik ben het ook allemaal wel een beetje zat. Ben nu 39 weken en de baby is al ingedaald. Alles is er klaar voor dus kom maar op!!!
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik 3 weken lang elke nacht voorweeen gehad (harde buik om het kwartier en dat het zweet mij uitbreekt) en dat heb ik nu al ruim een week, dus hopelijk duurt het nu niet lang meer.
Lopen is idd lastig, heb ook last van mijn bekken en rug.
Succes allemaal met de laatste loodjes..

Ja hoor heel herkenbaar, het spugen was over vanaf week 26, maar nu iedere morgen weer misselijk en af en toe spugen! Bah!!!
Ook het zat zijn herken ik wel! Laat het nu maar gewoon komen!!! Ik ben r klaar voor. Al moet k nu nog 2 weken!
Mobiel ben k ook al even niet meer, en dan i.c.m. die sneeuw! Bah! Ben vanmorgen weer naar de fysio geweest, mijn rug zit weer helemaal vast, moet dus weer iedere week terug. Het zat net allemaal los, gaan we weer opnieuw beginnen! Nou ja de massage is wel lekker alleen daarna......AUW!!
:D Wat een klaagzang maar wel ff lekker!

Liefs

Terug
Bovenaan