beetje zat

Beetje zat?

Nou ik ook hoor!
Ben nu 38 weken zwanger. en echt een zwangerschap volgens het boekje gehad. geen tot weinig klachten.

Maar sinds nieuwjaardag alleen maar heel erg misselijk. Alles wat ik eet komt eruit!
Ben dus als een vaatdoekkie!
Gisteren toch maar even de vk gebeld, die is bij me langs geweest. Bloeddruk allemaal goed. hartje ook goed. Waarschijnlijk toch een virus.
Maar ben helemaal op.
Zodra ik s'avonds ga liggen. komt het er gelijk weer uit, en dus zit ik de hele nacht in de hoek van de bank. Schiet ook niet op.

Vandaag dokter gebeld, en nu zetpillen gekregen voor het overgeven.
Ik hoop dat het helpt, want ik durf niet eens meer naar mijn bed!

Klaag, klaag, ik ben het dus ook wel een beetje zat.
Laat maar komen dus.

Gr. Diane

Hier zijn we het ook al erg zat
vanaf 27 dec al last van voorween
en het wordt nu wel heviger
maar nog steeds niet om de 5 min

Ik heb het wel heel erg zuur en moet niet
overgeven
Maar we wachten vanavond en vannacht weer
af want dan is het het ergst hoop dat vanavond door zet!

Succes allemaal met de laatste loodjes
en hoop dat we gauw onze kindjes in onze armen kunnen houden

groetjes Mel

Ook hier iemand die het vreselijk zat is. Ben gelukkig niet misselijk, maar wel veel last van steken, krampjes, bandenpijn. Iedere keer als ik ook maar iets voel, denk ik... Yes het gaat beginnen. Het is mijn eerste dus heb ook geen idee wanneer de eerste verschijnelen er zijn.

Waar ik wel heel veellast van heb sinds een week is jeuk. Ondragelijk jeuk met allemaal kleine bultjes over mijn hele lichaam.
Maar hierover een nieuw onderwerp.

Iedereen succes met de laatste loodjes en we helpen elkaar er wel doorheen haha!

Liefs Maaike

Hoi hoi,

Ja zeg ik kan gewoon niet vertellen hoe ik mij voel, maar ik ben niet mij zelf dat weet ik wel. Het zit ook zo laag dat ik er nu echt last van begin te krijgen...
Laat maar komen hoor, dan komt er misschien weer rust. Man lief vergaat van stresspijn(moet je toch om lachen eigenlijk) en zoon lief luistert nergens naar.
Help en dan zit je zelf niet lekker in je vel....wat nu????
Succes iedereen met de laatste loodjes....

Groetjes Rianne

Volgens mijn fysio zijn bekkenklachten en rugklachten zeker aan elkaar gerelateerd. Ik had aanvankelijk veel last van mijn mijn schaambeen, en later in mijn rug.

Die warmte aanvallen ken ik trouwens ook> Deze keer heb ik er minder last van, maar het is natuurlijk ook lekker koud nu. Maar de vorige 2 zwangerschappen had ik het heel veel.

Gelukkig heb ik naast veel harde buiken verder geen klachten, zoals zuur enzo.

Verder is het hier nog steeds rustig; nog geen enkel teken dat de kleine al komt.

Terug
Bovenaan