beetje zenuwachtig..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!
begin nu wel een beetje de kriebels te krijgen;het is allemaal ook wel spannend!
Om half 11 moet ik naar de gyn;we starten met de IUI behandeling..ben benieuwd!!
Morgen om half 10 trouwen we!!!! daar hebben we veel zin in!! En donderdag vertrekken we naar Egypte;heerlijk!!!

Jammer,dat het zulk weer is;het hele balkon staat blank! maar als het morgen ochtend maar droog is;dat zou geweldig zijn! Toch kan niets meer onze week verpesten; ben erg gelukkig!

Ik laat vanmiddag of vanavond nog wat horen: corsages en boeketje halen en taart en mijn a.s zijn pak(laatste dingetjes)

gr. petra

Hoi Petra,
Succes vanochtend. En ik hoop dat het morgen een stralende dag voor jullie word. Want je krijg wat je verdiend. En ik vind dat je een zonnetje met een koel briesje verdiend. Jij bent altijd zo aardig met reageren. En als het geen mooi weer is, dan is het weer even in de war. En dan lekker donderdag naar Egypte. Lekker hoor.
Nou,slaap lekker vanavond. En geniet van morgen, donderdag en eigenlijk altijd.
Liefs Nance

hoi petra,

heel veel succes met de iui,
en ook ik hoop dat het morgen een stralende dag met een zonnetje gaat worden.

groetjes debra

Hi Petra.
Succes vanochtend. Ik duim voor je dat het allemaal nu op zijn pootjes terecht komt! Hoop echt dat het raak is!

Ga verschrikkelijk genieten van je trouwdag morgen. HET IS ZO LEUK!
Ik duim voor mooi weer.

Ook heel veel plezier op je huwelijksreis geniet van het land maar vooral van elkaar.

Na je reis zullen we wel lezen ofdat het gelukt is met de IUI. HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER.

Liefs Bieb.

Hoi Petra,

Succes bij de gyn en met de IUI!
Maar uiteraard morgen een wereldse dag. Het is echt geweldig. Maak van deze dag een feest, het is jullie dag!! Ik hoop dat Piet Paulusma een zonnetje voor je kan regelen morgen en dat alle gasten in een party mood zijn. Ontzettend veel plezier!!!!

Daarna uiteraard relaxen in Egypte. Wat ga je daar doen? Lekker luieren aan het strand of een cruise ofzo. Maakt eigenlijk niet uit wat je doet, in je wittebroodsweekjes moet je het er van nemen. Zal vast positieve uitstraling hebben op je behandeling bij de gyn.

Alle geluk voor de komende weken!!

Groetjes Roos

Ik sluit me aan bij bovenstaande berichtjes! Lekker genieten! Veel plezier & geluk

Hoi Petra,

Wat een spannende dagen!!

Ik wens je heel veel succes en geniet van je dag morgen. Ook al schijnt het zonnetje niet, jullie zijn morgen het zonnetje van de dag!!

Veel plezier op je honeymoon!!! En laten we hopen dat deze gelukkige dagen positieve invloed heeft...!!!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan