beetje zenuwachtig..

ik wens jullie samen veel geluk en ik weet zeker dat het in deze week gaat lukken omdat je veel te veel andere dingen aan je hoofd hebt dan aan zwanger worden te denken, dus geloof mij het gaat lukken!!
succes meid liefs sandra 14 wk & 2dg

Hoi Petra,

Dus het is bijna zover! Op dit moment zit je waarschijnlijk zenuwachtig in de wachtkamer... Ik ben in gedachten bij je. Wel gek, hè, dat die twee dingen zo door elkaar lopen: nu aan de IUI en over een paar uurtjes loop je weer je trouwdag te regelen. Nou ja, vast juist positief: dan kun je je gedachten goed verzetten.

Heel veel geluk en ik hoop dat we nog wat van je lezen voor je je op je honeymoon gaat storten.

Dikke gelukskussen van INge

Hoi Petra, je zit nu ongeveer bij de gyn. Ik hoop dat alles goed gaat veel succes. en voor mrogen heel erg gefeliciteerd en geniet ervan meis. Het is 'zo'n mooie dag. Alles in het teken van jullie twee. :)

Hoi Petra,

.......GEFELICITEERD...........
Trouwen leuk joh.. spannend!!
Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt en ik wens je natuurlijk al het beste toe!!
Ook heel veel succes donderdag maar ik hoop dat we donderdag iets van je lezen.. ik kijk er naar uit..
heel veel knuffels en n dikke zoen
anne
xxx
P.S. ook fijne tijd in egypte en laat de vloek nu maar mooi weg blijven..

hoi petra

veel plezier met trouwen en ik zal duimen voor mooi weer.
en ook veel succes met je iui hoewel je die nu dan al gehad hebt.
hopen op een mooie vakantie en een mooie trouwdag met een uiteindelijk nog mooier cadeau.
veel liefs tijger

Een heeeeele fijne trouwdag toegewenst!
En heeeeeeeeel veel sucses bij de gyn.

Liefs Anne

Hoi Petra,
Hoe was het bij de gyn? Hopelijki viel het mee.
Voor morgen wens ik je een hele fijne dag! De weersvoorspellingen zijn helaas niet best maar dat weerhoudt jullie er vast niet van om zelf te stralen! Geniet er van, het is jullie dag!
GEFELICITEERD!!!

Liefs,
Zon

Hoi
Ik wens je een hele fijne dag morgen!
Veel geluk en plezier!
Groetjes gabrielle.

Terug
Bovenaan