begin bevalling?

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben op dit moment 39+2 zwanger en sinds gister middag had ik een onverklaarbare pijn in mijn onderbuik net boven het schaambot. Dat is later omgegaan in een soort van hevige menstruatiepijn gepaard met rugpijn en harde buiken die 30 seconden tot een minuut aanhouden. De harde buiken en pijn komt om de 10 minuten sinds ‘s nachts half 2. Is het al begonnen of kan het nog duren?..</p>

Het zou heel goed kunnen dat dit het begin is. Je moet contact opnemen met de verloskundige als je minimaal één uur lang om de 5 minuten krampen hebt, als je een niet pluis gevoel hebt, als je vliezen breken of als je bloed verlies krijgt!Blijf door gaan met timen! En ik hoop dat het door zet! 

@BenB en @ gebruikerHet waren inderdaad weeën, ik had kort daarna de VK gebeld omdat ik ook al een paar uur ‘waterig slijm’ aan het verloren was. Dit was dus de slijmprop en na een inwendige onderzoek bevestigde ze dat de baarmoedermond helemaal verweekt was dus goed teken. Nu advies om lekker rustig aan te doen en afwachten totdat er een regelmaat van 5min in de weeën zit. Tot nu toe. is dat nog 7-10 min.

Wat spannend en leuk Izzy! Het gaat eindelijk gebeuren. Heel veel succes en ik duim voor een prachtige bevalling 

Oooh izzy wat spannend!Heel veel succes en hopen dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten. Hier momenteel 39+6 en al weken voorweeen maar geen baby te zien helaas haha! 

Terug
Bovenaan