Begin hem nou wel een beetje te knijpen hoor.....

HAhahaha liekealice,

Dat is nou precies hetzelfde probleem als waar ik tegenop zit te hikken.
Hij is internationaal chauffeur en kan dus ook zomaar in het buitenland zitten.
Ookal doen ze hun best hem in de buurt te houden.
En verder hoop ik dat ik gewoon mag bevallen en dat het geen ks wordt

Wat ik fijn vond aan het lezen van veel bevallingsverhalen is dat het niet altijd horror is. ik hoor veel om me heen en dat is alleen maar 1 grote ellende wat ik te horen krijg.
Iedere vrouw ervaart het anders de 1 zegt de ontsluitingsweeen zijn hel en de persweeen niet en de ander vind het weer andersom.
1 ding is zeker het gaat ontzettend veel pijn doen maar ik hoop dat ik veel aan de kleine kan denken en weet dat je zo dichtbij het moment bent dat je kleintje eindelijk kan zien en voelen.

Ik heb bewust niet van die verhalen gelezen. Mijn zus had ook niet de beste bevalling maar die heeft me verzekerd dat een ruggenprik idiaal is en zodra de kleine op je buik ligt ben je zo in de wolken dat je de pijn vergeet. Al zei ze dat ze de pijn nog wel steeds verschrikkelijk vond maar haar zoontje maakt veel goed.
Een vriendin van een vriendin die had horror verhalen verteld aan haar en die was doodsbang daarom wil ik zo min mogelijk dingen weten. Zoals mijn moeder altijd zegt: "Het komt zoals het komt."

Terug
Bovenaan