begin hem toch wel een beetje te knijpen...

Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje op zie tegen dat hele inleiden. Ik wil het zelf doen, samen met mijn kindje, zonder stomme gel of wat dan ook. Al mijn bevallingen zijn volgens het boekje gegaan, ik ben zo bang dat deze omdat ze al helemaal niet uitzich zelf komt heel zwaar en moeilijk gaat worden.

Word het dalijk een tangverlossing of keizersnede ofzo.... pfff ik weet het, maar mezelf bang, maar dit heb ik nog bij geen enkele bevalling gehad, dat ik er zo tegenop zie.

 
als je het zo steld ....... uhmmmm baby kom er maar heel snel zelf uit !!!!!!!!

Ik kan natuurlijk wat gemist hebben, maar waarom ga je zo 'vroeg' inleiden ???? We hebben nog een week. Werkt strippen niet ? Of iets anders ?
Ja weet ik, makkelijk praten, ik loop zelf ook nog.
Zelf ben ik ook een voorstander van 'alles natuurlijk'. Was zelf tegen strippen maar dat is nu wel heel aanlokkelijk en een goede opties. Maar ik hoop nog steeds dat het vanavond vanzelf gebeurd.

Maar ik kan me voorstellen dat je een beetje opziet tegen het inleiden. Ik moet er zelf ook niet aan denken. Was al tegen strippen omdat ik hier gelezen had dat het pijnlijk kan zijn.

Nou laten we hopen dat de kleine vanzelf komt (maar na mij dan, want ik wil winnen). Anders heel veel succes. Ik leef met je mee
 
hoi hoi,

het beleid van dit ziekenhuis is dat ze met 41 weken gaan inleiden omdat er met 42 weken toch meer complicaties kunnen optreden. Mijn leeftijd (39) en mijn geloof (jehovahs getuige) spelen ook mee omdat wij als het mis gaat geen bloed toegediend willen krijgen.
 
Hoi,ik ben bij mn eerste zwangerschap ook ingeleid...na 2 weken overtijd...en daar zeiden ze dat het ZH ook wilt dat het natuurlijk op gang komt..dus forceren ze niks..bij mij duurde het nog es 12 uur eer ik mn water verloor.
Het was wel zwaar,maar achteraf viel het reuze mee en ben je blij dat hij/zij er is.
Ik snap je natuurlijk wel want als je het niet "gewend" bent is het juist moeilijk om je er iets positiefs van voor te stellen,
Het komt goed..geloof me! Ik wens je iig erg veel succes!!

Grt Inge
 
Hai,

Balen zeg dat madam maar niet wil komen.Ik hoop voor je dat ze zich nog voor morgenvroeg laat zien.

Ikzelf zou ook enorm opzien tegen een ingeleide bevalling.Ze zeggen dat die vaak toch heftiger en zwaarder zijn dan natuurlijke.En de keus om je bevalling te doorstaan zoals jij wenst is vaak ook zeer beperkt.
Zelf ben ik ook twee keer vlot en makkelijk bevallen van mijn dochters.Mocht deze dame ook niet vanzelf komen,ben nu 40 weken en mijn andere waren er met 38.5,dan zou ik er zeker zwaar van balen.
Nou ga ik er niet vanuit dat het zover komt,maar dat zul jij ook wel niet gedaan hebben,dus hou ik er wel rekening mee.

Maar tegen mijn man roep ik dan al heel hard dat ik kies voor een ruggenprik.Geen flauwekul voor mij.Gewoon verdoven die handel.Vraag me alleen af of ze daar heel moeilijk over doen.
Je kent Neerlands ziekenhuisinstelling.Maar ik persoonlijk ga er voor op mijn strepen staan mocht het zover komen.

Nou weet ik niet of het tegen jou geloofsovertuiging is,maar anders kun je dat overwegen,natuurlijk.

Verder wens ik je heel veel sterkte en succes,misschien wordt het een grote meevaller!

Groetjes
 
ik hoopte voor je dat je al was bevallen, maar niet dus:(
maar inleiden hoeft echt niet vervelend te zijn hoor!
ik ben ook ingeleid, en vond het zelf een hele fijne bevalling!
ik ben ingeleid dmv een infuus, en daarna zijn mijn vliezen doorgeprikt!
maar aangezien jou kindje al is ingedaald kunnen ze ook alleen de vliezen breken! dan gaat alles ook gewoon natuurlijk! kan je dat niet vragen morgen?
 
@ allemaal,

dank voor de lieve berichtjes.
Nog geen tekenen, geen buikpijn of wat.... begin er echt een beetje van te balen.

@ Selinneke,

op zich mag het wel een ruggeprik, maar de ellende is dat ik bang ben voor naalden. het idee dat ze achter me staan met een naald om te verdoven maakt me nu niet echt rustiger... dus als het ff kan dat dus niet....

phoe, weet het niet meer...
vannacht wel gedroomd dat ik aan het bevallen was, gewoon op de normale manier.
 
Terug
Bovenaan