begin hem toch wel een beetje te knijpen...

Mocht ik ingeleid worden en het wordt me te zwaar dan mogen ze die ruggeprik mij ook wel toedienen hoor... laten we in NL aub eens normaal doen. De meeste vrouwen op de wereld bevallen met een ruggeprik en in NL doet men net alsof het not done is... wij moeten wel keihard zijn... jaja! het is me nogal een heftige klus en ik weet wel dat ik nog nooit zoveel pijn heb ervaren als toen... daar kan ik echt niet naar uitkijken!
 
Hoi hoi.. bij mijn tweede zoontje zou ik ook ingeleid worden, deze was gepland op woensdag morgen. We brachten ons andere zoontje naar mijn sch.ouders en onderweg begon het zeurende gevoel.. eenmaal bij sch.ouders.. kwamen er meer krampen.. om de 5 min. Ik dacht ik ga ff naar de wc.. en ja hoor.. de vliezen braken, toen door naar ziekenhuis en alsnog een hele nette bevalling gehad.. binnen drie uurtjes was onze tweede zoon geboren. Het was net alsof ik aanvoelde; nu mag het, nu is de jongste in goede handen en mag het gebeuren. Ach weet niet of het zo is, maar ontspannen doet ook wel veel. Ik ben dus een dag voor dat ik ingeleid zou worden, bevallen. Hopenlijk gaat dit bij jou ook zo, en gaat het snel gebeuren!! Heel veel succes als het zo ver is.

Liefs mammma (nu 24 wk zwanger van 3e kindje)
 
Terug
Bovenaan