begin van sprong met 16 weken

hebben jullie dat ook dat jullie kindje met 15/16 weken ineens `s nachts vaker wakker word en ineens weer om een nachtvoeding (of 2 a 3 ) komt? overdag is de kleine man gewoon vrolijk maar zodra het rond een uur of 18.00 is dan word het drama, huilen, huilen, huilen en niet naar bed willen, alleen maar bij papa of mama willen liggen.
zou dit een sprongetje zijn? dacht dat deze pas rond 19 weken er weer zou zijn?
 
Is inderdaad het sprongetje. Gaat nog wel een paar weekjes duren. De hangerige periode voor deze sprong duurd echt wat langer dan alle eerdere sprongetjes.
Bo is nu 4.5 maand en is er nu ongeveer doorheen. Het 6 mnd sprongetje duurd nog langer dus alvast sterkt gewenst.

Groetjes Natalie
 
Ik heb ook begrepen dat die spring soms al rond de 15/16 weken begint, dus het zou heel goed het begin van die lastige periode kunnen zijn!

Manoe heeft er tot nu toe nog geen last van(ze is nu ruim 4 maanden), maar heeft sowieso eigenlijk geen last van 'donderwolk-periodes'.

Succes in ieder geval, hopelijk is het snel weer over!

Groetjes, Michele
 
Ook hier wordt d'r niet 'gesprongen' met donderwolk-buitjes ......
Ik dacht al, is mijn kind de enige die niet aan sprongetjes doet, maar niet dus...

Anne
 
Mn meisje wil ineens vaker eten. Ze komt ineens soms wel 7 keer per dag!
Meer in het flesje doen heeft geen zin dat laat ze staan. Heeft dat ook met "een sprongetje" te maken? Iemand er ervaring mee?

groetjes Lydia
 
Hier ook een jongen die al vanaf de 15 weken alles omgooit. Hij slaapt niet meer door, extreem veel honger, soms zelfs om de 2 uur! Ook hier al geprobeerd met grotere flessen, maar dan gooi ik meer weg dan wat die normaal drinkt. Ik maak dus nu maar de voeding op verzoek. Hopen dat hij de komende weken zijn eigen ritme weer terug vind.
 
Terug
Bovenaan