Begin weinig kwaaltjes? Kletsen?¿

Hoi allemaal! Nu 4,5 5 weken. Zijn er meer beginnende mama's nog redelijk vrij van kwaaltjes? Wat lichte misselijkheid na t onbijt, opgeblazen buik soms wat steekjes en sinds gisteren wel vermoeid. Nog meer die dit herkennen en willen mee praten de komende tijd?
 
Hoi, ik had geen 4 oktober maar dat moeten ze nog zien met de termijn echo. Ik ben overdag wel wat moe, opgeblazen buik de na t onbijt boert het zo op. Soms wat steekjes, dat ik zo weinig voel nog maakt me onzeker. Bij me zoontje had ik dat ook. Echt heel naar? door eerdere mk maak ik me soms ook beetje gek
 
Ik.ben 13 juli uitgerekend. Dus nu 15 weken. Ook ik heb nergens last van. Voel nu af en toe wat gefladder. Maar verder zou ik zelf niet eens denken dat ik zwanger ben. Kijk iedere x uit n de afspraak bij de vk zodat ik het hartje weer kan horen omdat ik zelfs twijfel of het wel goed zit. Maar je kan jezelf gek maken hierin. Het is mijn 3e en totaal geen reden om.zorgen te maken dus dat doe ik dan ook maar zo min mogelijk
 
Ik 8 oktober.. mijn eerste zwangerschap ik hoop zo dat dit goed gaat. En ik begrijp je helemaal dat je je zelf gek maakt doe ik net zo.. heb er opvliegers van haha. Ik leef zo gezond mogelijk en ik hoop dat het goed gaat ..
 
Ik ben als alles goed mag gaan 7 oktober uitgerekend! Heb wat gevoelige borsten en rommelende darmen. Voor de rest soms wat misselijk maar dat kan ook komen omdat ik niet optijd eet.. gefeliciteerd allemaal
 
Ik zit nu zelf in week 6 (voor alsnog 24 sep uitgerekend) en moet zeggen weinig last tot nu toe. In week 4-5 wel wat last gehad van kramp bij het wakker worden, maar dat is ondertussen weer weg. Soms na het avondeten een beetje een opgeblazen gevoel. En ik heb het idee dat m’n borsten al iets groter zijn of dat lijkt zo.Dus ja af en toe een beetje last maar niet veel.
Wel wat benauwd, maar daar heb ik vaker last van gehad. Misschien dat het door de zwangerschap weer terug is. Zou jammer zijn, maar dat neem ik voor lief.
 
Terug
Bovenaan