Begin weinig kwaaltjes? Kletsen?¿

Hi!

Zoals het er nu naar uit ziet ben ik 9 oktober uitgerekend.
Vind het ook enorm spannend weer. Dit is onze tweede.
Dat opgeblazen gevoel herken ik wel heel erg! En licht buikpijn. Verder geen klachten. En dat voelt heel erg dubbel. Bij de eerste heb ik ook bijna geen klachten gehad. Maar zo in de eerste periode maakt het me toch weer onzeker ☺️ 2 maart de eerste echo. Duurt nog zoo lang?
 
Heel herkenbaar dat kwaaltjes je toch extra zekerheid geven. Zit de hele dag te checken wat voel ik haha ben wel echt veel vermoeider dan normaal. Wel fijn te lezen dat jij ook minder kwaaltjes hebt. Vind raar te zeggen maar kan me onzekerheid soms niet de baas zijn dan ga ik maar Google. Terwijl vorige keer voelde ik ook vrij weinig en elke echo vanaf 5 w was perfect. Werd door het zh in de gaten gehouden omdat het steeds mis ging na het hartje. Dat maakt extra spannend. Maar ga er vanuit dat het goed zit. Ik 15 februari vroege echo 7 w..
 
Ja jeetje. Ik ben zo opgeblazen, normaal hou ik standaard mijn buik gespannen maar nu juist helemaal niet omdat die zo opgeblazen is.. ik heb vanmorgen toch gebeld en mag in de week van 22 feb een afspraak inplannen.. over 3 weken.. Ben zo benieuwd!!!
 
Gefeliciteerd allemaal!

Wij weten nu zo'n 1,5 week dat ik zwanger ben, van de 1e. Dus ik vind het ook spannend allemaal, maar bij mij is het vooral nieuwsgierigheid en geen zenuwen. Ik geloof dat alles goed zal gaan en dat geeft mij rust. Als ik maar even twijfel probeer ik m'n mind meteen weer de andere kant op te sturen en te focussen op het positieve.

Hier ook weinig kwaaltjes. Ik voel wel dat m'n borsten gevoelig zijn en ze lijken wat voller te worden. En spijkerbroeken die normaal gewoon prima zitten, zitten nu al niet meer lekker. Alsof ik te veel heb gegeten. Maar dat is niet zo want ik zit nu juist snel vol en heb minder eetlust. Het raarste vind ik trouwens nog dat ik echt helemaal geen zin meer heb in chocola, terwijl het me normaal altijd moeite kost om dat te laten liggen, haha. En ik ben nu opeens gek op mandarijnen.
 
Gefeliciteerd!! Wat fijn te lezen dat je zo positief bent, moet maar beetje van je overnemen.

Je darmen kunnen al flink in de weg zitten he. Merk het ook normaal span ik me buik aan maar nu rommelt het toch voelt toch anders dan anders. Heb zelf ook niet veel kwaaltjes wel beetje gevoelige tegels, en me bekken doen soms beetje zeer met opstaan. Er komt ons een mooie tijd tegemoed?❤?
 
Pff erg he dat opgeblazen? Hier ook 90 % van de dag is me buik opgezet normaal span ik me buik ook aan maar dat werkt soms niet hahah. Had het bij me 1e minder. Doe vanvond nog 1x de cb test hoop dat deze flink 3+ aangeeft. Had ze uit elkaar gehaald haha en zag wel verschil met de test van vorige week en deze week. Wanneer heb jij afspraak vk? Ik heb wel vroege echo staan
 
Ja heel herkenbaar. Gelukkig dat jij verder ook geen erge kwalen hebt. Zo kunnen we er lekker van genieten, want er komt zeker een mooie tijd aan! ?
Ik mag 14 feb voor de eerste keer naar de vk. Met valentijn, haha. Ik ben zo benieuwd! Er wordt dan volgens mij een inwendige echo gemaakt. En wanneer mag jij?
Edit: Oh 15 feb lees ik terug. Spannend! Leuk, allebei na elkaar.
 
Wat een geluk is dat met 7 weken?
Ik mag met 8 weken naar de vk ik moet nog even terug bellen morgen maar dat word 22 februari..
Vandaag nog maar weer test gedaan en hij was veel duidelijker!!

Verder gelukkig helemaal geen kwaaltjes behalve het voelen als een ballon.
 
Terug
Bovenaan