Beginnen in januari

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

M'n vriend en ik hebben besloten graag een kindje te willen.. We gaan beginnen in januari, ik maak m'n huidige pilstrip af en daarna nog een en dan ontpillen en met foliumzuur aan de slag..
Spannend wel!
Ik ben 20 en m'n vriend een stukje ouder,30.
Mensen in (soort van) het zelfde schuitje maybe?
En meteen nog een vraag: kan je nou beter alleen foliumzuur slikken of 'mama'vitaminen met foliumzuur?

Groetjes Hilse

Leuk dat jullie ook gaan beginnen voor een beeb!
Zelf slik ik de mama vitaminen met foliumzuur. Zo weet ik gewoon net nog even wat zekerder (eet al goed en gevarieerd, maar toch...) dat ik alles binnen krijg wat goed is voor onze hummel. Helaas is het hier nog niet zover dat ik al zwanger ben.

Ik hoop dat je snel zwanger bent in het nieuwe jaar!

Liefs Daisy

WELKOM!
Wat leuk dat jullie voor een kindje gaan!

Ik zou nu al beginnen met het innemen van folium zuur. Het is het beste als het al helemaal in je lichaam zit voordat je zwanger bent.

Ik gebruik voor de derde keer nu Gravitamon, zit alles in. Zoals ook extra vitamines voor jezelf. Het gezond eten kan er wel eens bij in schieten met 2 kindjes en nu weet ik zeker dat ik alles binnen krijg. Ik blijf dit ook gebruiken tot na een eventuele bevalling.
Op zich maakt het niet uit welke je neemt als er maar folium zuur in zit. Kijk waar je zelf het beste bij voelt.

Veel succes met het zwanger worden!!

Welkom bij de club! Spannend hoor!
Ik zou ook nu al beginnen met het slikken van foliumzuur, het maakt niet zoveel uit of je een combi hebt of alleen foliumzuur (ik heb het beide geslikt) maar gebruik nu alleen foliumzuur, ik leef verder gezond en krijg mijn dagelijkse portie vitamines dus gewoon binnen.

Succes en hopelijk hoeven jullie niet lang te wachten op een beep van jullie zelf! Ik zit qua leeftijd niet in dezelfde groep (ik ben 31 en mijn man 35) maar meid, schrijf hier gewoon lekker je verhaal en er is altijd wel iemand voor een luisterend oor en advies!

Liefs Lynn.

Welkom bij de club.
Ik slik alleen foliumzuur. Heb ik bij mijn zoontje ook gedaan en bij 10 weken zwangerschap ben ik overgestapt op vitamine pillen speciaal voor zwangere vrouwen, De naam ben ik even kwijt, was van de etos.
Ik val ook niet in jouw leeftijdscategorie, mijn man is 38 en ik wordt volgende maand 35.
Veel succes met het zwanger worden.

Liefs, Peet.

Hoi,
Wij gaan ook in januari proberen nog een kindje te krijgen.
Het is dan wel onze 3e.
Grappig is dat onze dochter, Jasmijn, bijna 10 jaar is. Ik was 20 toen ik haar kreeg en mijn man 30! Nu 10 jaar later hebben we nog een zoon van 3 en willen we er graag nog 1tje als het lukt!

Heel veel succes!

Liefs P

Hoi P

Mijn situatie is ongeveer hetzelfde als jij!
Ik was 24 toen ik mijn oudste kreeg en die wordt volgende week 9 jaar en ik heb er een van 3,5 jaar en nu zijn we ook bezig voor de derde!
Succes!!

Hoi Mascha239,

Jij ook heel veel succes. Wij zijn nog niet echt begonnen. heb 3 weken geleden mijn spiraaltje laten verwijderen en nu doen we het nog even veilig om mijn baarmoeder te laten rusten zeg maar. Weet niet of dat moet, maar ik vind het een fijn idee. Als ik ongesteld ben geweest dan gaan we het proberen. Vind het wel weer heel spannend allemaal!
Ben al wel aan foliumzuur begonnen.

Ook helemaal leuk om naar baby-dingen te kijken.... Zo'n groei kalender blijft leuk!! ook bij baby 3!!

Terug
Bovenaan