Beginnen in januari

Hoi
Ook wij gaan in jan voor nog een klein wondertje.
Wij hebben ook al 2 kindjes, dus niet helemaal nieuw voor ons maar dat maakt het niet minder spannend!!

Succes allemaal..

Nee zeker maakt het dat niet minder spannend! Eerder nog spannender vind ik zelf. Je wordt je steeds meer bewust van een gezonde zwangerschap en kind en het snel zwanger worden.

Leuk dat jullie erbij zijn gekomen!

Hallo Hilse.

Sinds afgelopen woensdag hebben ook wij besloten voor ons eerste kindje te gaan. Ik word in januari 27 en we zijn in maart 2012 alweer 9 jaar samen. Ik ben natuurlijk helemaal in mijn nopjes dat mijn vriend er nu ook voor wil gaan (ik zelf wilde al in mei). A.s. donderdag is mijn laatste pil en in januari is dus mijn 1ste NOD.
Wanneer is bij jou je laatste pil? Dan zitten we dus redelijk in hetzelfde schuitje qua starten.
Ik heb gisteren ook foliumzuur tabletten gekocht en slik deze sinds gisteren.
Hopelijk zijn we snel zwanger. Spannend he... :D

Hoi meiden,

Ik kan me ook aansluiten bij dit topic :)
Ik heb al een zoontje, die wordt over 2 weken 3 jaar.
Na heeeeeeeeel lang te hebben getwijfeld hebben we afgesproken er na zijn verjaardag weer 'voor te gaan', maar ik vind het best nog wel heel erg spannend. Het lijkt me zo'n heftige verandering om nog een kindje erbij te krijgen, net nu we ons leven zo lekker op orde hebben met z'n drietjes. Maar goed, het bloed kruipt waar het niet gaan kan en die kriebels kwamen toch weer voorzichtig om de hoek kijken.
Bij mijn zoontje heeft het 1,5 jaar geduurd voor ik zwanger raakte. Ik vond dat toen heel erg omdat ik echt intens naar een kindje verlangde, maar nu hoop ik heel eerlijk gezegd dat het weer eventjes duurt (alleen liever geen 1,5 jaar meer!) voor ik zwanger raak zodat ik rustig aan het idee kan wennen. Bovendien lijkt het me handig als mijn zoontje al een paar maandjes op de basisschool zit voor er een kindje bij komt.
Maar goed, komt het eerder is dat natuurlijk ook goed; dan heeft het gewoon zo moeten zijn :)

Zijn er meer meiden die eigenlijk nog wel een beetje twijfelen en het ook heel spannend vinden?

Groetjes, 10e

Terug
Bovenaan