Beginnen met IUI

A

Anoniem

Guest
Hier weer eens een bericht van mij, ik schrijf niet meer zo vaak, om er niet zo heel veel meer mee bezig te zijn. Maar nu heb ik weer nieuws:

Na iets meer dan 2 jaar mogen we de volgende cyclus starten met IUI. Daar ben ik toch wel erg blij mee. Nog even wachten totdat ik ongesteld word en dan beginnen met spuiten van Pregnyl en Puregon. Gisteren prikinstructie gehad; echt spannend!!! Lijkt me doodeng om jezelf te prikken!  AUuuuu!!!

Nou hopelijk valt het mee. Iemand goede ervaringen.....?

Groetjes van mij

Hoi,
had je idd al een tijdje nietmeer gezien!!!
Nou fijn dat je weer een stapje verder mag (...klinkt best raar, liefst natuurlijk dat het niet nodig was geweest).
Ik hoop voor jullie dat dit hem dan gaat worden!

Succes!
XXX Yvet

Heeey,

tijdje niet meer gezien idd.
Fijn dat jullie nu weer verder behandelt worden en er iets gebeurd!
Wens je veel succes en hoop dat je gauw goed nieuws hebt!

Groetjes Jacqueline (Bri)

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reactie!!!

Bri hoe is het met jou???

goed zeg dat je mag gaan starten. heel veel succes.

groetjes Belle

Hoi KKimmm, heel veel succes met IUI. Ik kan je weinig zeggen over het prikken, want ipv Puregon slik ik Clomid. De Pregnyl (1 keer) laat ik zetten door de huisartsenpost!

Groetjes, Pleun

Hoi Kkimmm,

Ik heb vorige maand voor de eerste keer (4e IUI) mezelf geprikt met Menopur. De Pregnyl liet ik de drie keer daarvoor al door m'n lief zetten maar als je elke dag moet prikken is het wel handig als je het zelf kan. Ik vond het echt doodeng, heb  er de eerste keer wel een uur over gedaan voor ik 'm echt durfde te zetten. De dag daarna duurde het een half uur en de dag daarna 10 minuten... en zo ging het steeds beter. Het was voor mij een enorme doorbraak want ik kan absoluut niet tegen naalden en spuiten.
Als ik het kan kan jij het dus ook! Ik hield me de hele tijd maar voor dat mensen met diabetes het altijd doen.

Heb je een prikpen of moet je echt spuiten klaarmaken (dat moest ik wel)?

Heel veel succes in deze spannende tijd!

Saar

Ik heb een prikpen voor de Puregon, maar de Pregnyl moet ik zelf klaar maken en spuiten.....!!! Maar hopelijk komt het allemaal goed. Nu eerst nog 2 weken wachten helaas. Wie weet is het de laatste keer zonder hulp toch nog raak....Vast niet! Daar geloof ik niet meer in, maar goed.

Doet de insemenatie eigenlijk pijn? Of merk je daar niks van??

Terug
Bovenaan