Beginnen met IUI

Ik heb een prikpen voor de Puregon, maar de Pregnyl moet ik zelf klaar maken en spuiten.....!!! Maar hopelijk komt het allemaal goed. Nu eerst nog 2 weken wachten helaas. Wie weet is het de laatste keer zonder hulp toch nog raak....Vast niet! Daar geloof ik niet meer in, maar goed.

Doet de insemenatie eigenlijk pijn? Of merk je daar niks van??

Groetjes Kim

Ik heb een prikpen voor de Puregon, maar de Pregnyl moet ik zelf klaar maken en spuiten.....!!! Maar hopelijk komt het allemaal goed. Nu eerst nog 2 weken wachten helaas. Wie weet is het de laatste keer zonder hulp toch nog raak....Vast niet! Daar geloof ik niet meer in, maar goed.

Doet de insemenatie eigenlijk pijn? Of merk je daar niks van??

Groetjes Kim

Hoi Kkimmm

Volgens mij scheelt het een hoop datje met een prikpen moet spuiten, scheelt een hoop gedoe en stress denk ik.. je hoeft in ieder geval niet druk te maken of je de spuit wel goed klaargemaakt hebt enzo. Mar goed, ik heb nooit een prikpen gebruikt, maar dat lijkt me zo?
En de inseminatie stelt echt niets voor, in een wip en een zucht (haha) sta je weer buiten. Doet absoluut geen pijn!
Maar... hopelijk hoef je dit allemaal niet te ondergaan en is het deze ronde gewoon raak. Je zou niet de eerste zijn hoor!
Veel succes!

Groeten, Saar

zo dat ging lekker vanmiddag zie ik nu....3 keer hetzelfde bericht

Terug
Bovenaan