Beginnen met papfles?

Lynn, ruim 8 kg  en 4,5 maand oud, krijgt 3 flessen Friso Standaard en de 1 fles (de laatste) Friso Extra. Vandaag heeft ze voor het eerst een paar hapjes fruit gegeten. Voor de rest krijgt ze niets. Ze leeft dus op 4 flessen, hahaha. Volgens het cb te weinig, maar volgens haar gewicht niet.

Je zou het gaatje van de speen wat groter kunnen maken/doorprikken. Dit werkte hier altijd prima.

Groetjes,
Nelly.

Hoihoi,

Heb inmiddels een goede speen voor een papfles, maar ik hoor/lees van iedereen dat hun kindje dan de nacht doorslaapt. Gisteravind heb ik Chelsey om 10 uur wakker gemaakt en een papfles gegeven. Ze had de fles binnen 5 minuten leeg (ze is normaal gewend aan een speen met een klein gaatje, nu had ze dus een grotere speen en slokte ze ineens alles op) en werd vannacht om half 5 gewoon weer wakker.
Zal het nog een paar dagen proberen, maar als ze snachts dan nog steeds wakker wordt dan laat ik haar s avonds wel gewoon slapen.
Sliepen jullie schatten gewoon direct de nacht door?

groetjes Lydia

Lynn kreeg al vrij snel de laatste fles Friso Extra. Ze sliep met 6 weken door tot 9.00 uur 's ochtends. 's Avonds krijgt ze de laatste fles rond 19.30 uur en gaat daarna slapen tot de volgende morgen na 9.00 uur.

Groetjes,
Nelly.

Hoeft niet hoor, komt vanzelf goed! De een is wat sneller met doorslapen (en 3 kg zwaarder, hahahaha) en de ander is wat sneller in de ontwikkeling.

Terug
Bovenaan