Beginnen met spuiten zie er zo tegenop wie nog meer spuiten??????...

Hey,

Ikheb eerst clomid geslikt maar het slaat maar nietaan bij mijn.
Ik ben nu begonnen met provera voor de menstruatie op te wekken. en daarna moet ik voort ieder dag gaan spuiten. Ik ben niet zo gek op naalden dus zie er enorm tegenop.
Heeft iemand al ooit moeten spuiten en hoe hebben jullie dat ervaren???

Ben benieuwd.

Groetjes Nicole

Hoi Nicole,

ik ben vorige week begonnen met het elke ochtend spuiten van decapeptyl. Ik vond het enorm spannend. Ik durf het zelf ook niet omdat ik het niet zie zitten mezelf pijn te doen.
Het naaldje zo'n 1.3 cm gaat helemaal mijn buik in. Mijn man spuit mij. Het prikje voel je venetjes. Ik kijk niet mee, als het spuitje erin zit kijk ik wel. De ene dag doet het meer zeer dan de andere. De vloeistof bijt soms.        Dus het moment van het naaldje voel je even. Het medicijn die ik krijg de ene dag wel de ander niet. Het licht ook aan de vloeistof, de Pregnyl doet nl meer zeer want daar zitten meer eiwitten in.

Lees maar mee op mijn weblog..... daar heb ik er nog meer over geschreven
http://samenonderwegnaar.web-log.nl/
heel veel succes

liefs Laura (v)

hallo Nicole,

ik heb ook gespoten (puregon en pregnyl) en mij is het 300 % meegevallen.
Zag er best tegen op, maar na een duidelijke instructie in het ziekenhuis heb ik het gewoon gedaan.
Heb wel telkens in mijn buik geprikt, want in mijn been vond ik niet prettig...
en het heeft resultaat gehad, want ik ben inmiddels 14 wkn zwanger!

Succes meid!

gr. mama Peet

Hoi Nicole,

ik heb geen provera gespoten maar gonal-f en ik zag er erg tegenop maar uiteindelijk valt het me allemaal erg mee. Persoonlijk zet ik liever de spuit zelf dan dat iemand anders het doet. Doe liever mezelf "pijn"(echt pijn doet het niet) dan dat mijn man dat zou moeten doen.
Als je het eenmaal hebt gedaan valt het vind ik wel mee (misschien heel fout of raar maar ik vind het ook wel dapper knap en zelfs een tikkie stoer dat ik dat zelf durf!) Had dat niet verwacht.

Heel veel succes!!!

Groetjes Belle

Hoi Nicole,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik heb gespoten. (ben inmiddels bevallen van een gezonde dochter) Ik weet dus ook niet meer wat het was maar als je maar hard genoeg in je vel knijpt (je pakt wat vel en vet tussen twee vingers en daar knijp je dan op) dan voel je niets meer van het spuitje. Ik vond het ook heel eng en daarom hebben mijn man en ik beide geleerd hoe we het moesten doen maar uiteindelijk viel het mij zo mee dat ik alle spuiten zelf heb gedaan.

Groetjes
Inge

Hey Laura,

Ik moet gonal- f spuiten. Mijn man gaat mijn ook spuiten hij mag er ook wel iets voor doen hoor.   Ik vind het een akelig idee om mezelf te spuiten.

Hey Mama Peet,

Hoeveel keer heb jij moeten spuiten voordat je aangeteld was?
Veel plezier met je zwangerschap en hopelijk dat er meer je gaan volgen.

Hey Belle,

Mijn man mag bij mijn spuiten dan wordt hij er ook bij betrokken.   Ik moet nu gonal- f spuiten provera daar heb ik tabletten voor. Ben je al wel zwanger of bevallen??

Hey Inge,

Dankjewel voor je tip misschien komt het nog eens van pas veel plezier met je dochter. Hoe oud is die nu???

Groetjes Nicole  

Hoi Nicole,

Ons dochtertje is inmiddels 6,5 maand oud. Alles gaat ontzettend goed.

Ik hoop voor jullie dat het allemaal gaat lukken en dat het spuiten mee valt. Je hebt wel gelijk hoor dat je man er ook wel wat voor mag doen, maar ik vond het gewoon praktischer als ik zelf spoot want als we dan een keer apart van elkaar waren dan kon ik wel gewoon elke keer op hetzelfde tijdstip spuiten. Mijn man heeft namelijk storingsdiensten en dan weten we nooit of hij dan thuis is.

Groetjes en enorm veel succes voor jou en alle anderen die nog in de MM zitten.
Inge

Hoii Nicole

Ik moet ook voor het eerst gaan spuiten en zie er ook erg tegenop, maar bij mij gaat ook mijn vriend het doen. Omdat ik het niet durf.
Wanneer mag jij ermee beginnen?
Ik moet volgende week eerst nog  mijn laatste lucrin spuit halen bij de dokter (3 maanden moet mijn cyclus stil worden gezet vanwege mijn endometriose)
En dan mag ik gaan bellen voor plan van aanpak.
Maar ik weet wel dat ik moet beginnen met decapeptyl, en ik  denk dat ik over een maand mag beginnen.
Zitten jullie al lang in de medische molen?
Sucses alvast!!

Groetjes S

Terug
Bovenaan