Beginnen met spuiten zie er zo tegenop wie nog meer spuiten??????...

Hé Nicole en S (Deksel),

Ik heb ook Decapeptyl , Pregnyl en Gonal-F gespoten
Ook ik heb voor de buik gekozen, daar is het makkelijk spuiten en het minst gevoelig
Voor mij vielen overigens alle injecties reuze mee hoor, ik heb nu net de injectiecyclus van onze 2e IVF  achter de rug en heb afgelopen vrijdag een terugplaatsing van 2 embryo's gehad
Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat ik er ALLES voor over heb om een kindje te krijgen dus een paar prikjes , ach als dat alles is.
Ik zit nu tot vrijdag 25 januari op de wachtbank en ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik de psychische pijn van dat wachten véél erger vind dan de lichamelijke pijn van die paar prikjes...

Veel sterkte in ieder geval en hou ons verder op de hoogte

Liefs,
Sunshine Jo

Hey Deksel,

Ik moet bellen als de menstuatie begint en dan moet ik de 2de dag terug komen voor een echo en dan moet ik beginnen met spuiten ik ben nu nog bezig met provera. Nog 3 dagen. en dan maar wachten op de menstruatie.

Wij zitten al weer bijna drie jaar in het mm.   En bij jullie???

Groetjes Nicole en hou me op de hoogte.

Hey Sunshine Jo,

Dat klopt wat je zegt dat is bij ons idem wij zouden er ook alles vor doen om kidjes te krijgen. Alleen ben ik soms wel heel bang.   En de psychische pijn is idd erger dan het lichamelijke.
Ik wens je heel veel sterkte met wachten, en je houdt ons toch wel op de hoogte.

Groetjes Nicole

Hé Nicole,

Ik kan je momenteel NIET meer vertellen dan dat ik met de dag zenuwachtiger word
Pff, ik moet geduld hebben tot vrijdag as. maar ik houd het nu al bijna niet meer uit
De wachtweken in ons nieuwe , Belgische ziekenhuis zijn langer dan we in NL gewend waren
Zodra ik iets weet komt het z.s.m. op het forum
Ik hoop toch zo dat er geen rd komen vóór vrijdag...

Liefs, SunshineJo

Hey Sunshine,

Vanochtend waren de rode duivels er al nu moet ik een efspraak maken voor morgen en dan krijgen wij instructies voor spuitend ... Spannend.......

Veel Suc6 met de wachtweken. En ik zal voo je duimen draaien.

Groetes Nicole

Heeyy Sunshine Jo,

Oh wat spannend zeg die wachtweken...pffffff.....Lijkt me idd ook best zwaar ja. Wetend dat er iets zit en dan gaan wachten of het blijft zitten.
Ik Ga heeeelll hard voor je duimen!!!!!
Ik ben erg benieuwd, hou ons op de hoogte.

Heeyy Nicole,
Ik loop al iets van 6/7 jaar in de mm, omdat ik endometriose heb.
Spannend allemaal he, maar als ik het goed begrijp krijg jij nog prikinstructies?
Wij hebben al prikles gehad.
Ik heb gisteren mijn laatste lucrin gekregen bij de huisarts. En morgen word ik gebeld door mijn ivf arts, en dan krijg ik te horen wanneer wij mogen beginnen met spuiten.... ben erg benieuwd.

Nu hebben jullie het over ik zou er alles voor over hebben.....
Pas vroeg een collega van mij het ook (die heeft ook geen kinderen gekregen, maar er nooit naar laten onderzoeken hoe of wat)

Die vroeg zou jij wel tot het uiterste gaan dan, dus ik zei ja.
Nee toen zei ze..."nou sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt om kinderen te krijgen, en mijn kinderwens was niet zo groot"
ZO dat kwam echt hard aan bij mij, vond het zo raar dat ze dat zei.......

Maar meiden heel veel sucses nog met wachten, en met het  voor het eerst gaan prikken. SUCSES ALLEMAAL!!!!

Liefs S

hallo,

ik heb nu 7 maanden clomid gehad, maar helaas niet zwanger. Ook tast het behoorlijk mijn baarmoederslijm aan en heb ik veel last van bijwerkingen. De volgende cyclus ga ik ook vanaf cd 3 Gonal-f spuiten. Ik denk dat ik het zelf ga doen, lijkt me het makkelijkst aangezien mijn vriend onregelmatig werkt. Verder is mijn zus verpleegkundige, dus als het me echt niet lukt is zij er nog. De pregnyl heeft mijn vriend wel altijd gezet, maar omdat deze vloeistof behoorlijk bijt bij mij, deed ik het zelf liever niet. Maar dit ga ik eerst zelf proberen.

Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden.

Succes!

groetjes Imme

Hey Deksel,

Ik heb vandaag prikinstructies gehad. En vond het wel spannend maar toch ook wel eng. Morgen mogen we beginnen. Gelukkig doet stephan (mijn vriend) het. Ik mot 75 eenheden gaan spuiten voor 6 dagen en dan moet ik weer terug komen. Dankijken ze verder of het invloed heeft gehad op mijn folliken.

Zijn jullie nu bezig met IVF, of iets anders????
Een kennis van me heeft ook endometriose. Maar die is nu wel zwanger van een tweeling.  Dus bij jouw gaat het ook lukken.

Ik heb een leugentje om best wil moeten verzinnen tegenover mijn baas want die mag namelijk niet weten dat we ermee bezig zijn anders ben ik bang dat mijn cantract niet word verlengt, vervelend maarja het moet helaas even.

En ik geloof best dat het hard aankwam ja dat je collega dat zei. Dat is hetzelfde als dat kleine onschuldige kind van 3 maanden die ten vondeling is gelegt.

Hey Imme,

Wanneer is cd 3 bij jouw????   Ik moet morgen beginnen . Vind het wel spannend alleemaal en hoeveel eenheden moet je dan?????

Hey Sunshinejo,

Weet je al iets meer????? Spannend ik hoop het zo voor je we blijven duimen draaien voor je.

Groetjes Nicole

Heeyy Nicole,

Is opzich niet zo moelijk he die prikuitleg, maar wel fijn dat je vriend het wilt gaan doen. Spannend dan zo morgen je eerste prik, ben beniuewd hoe het ging bij jullie.
Ik ben  idd met ivf bezig,  had helaas een beetje een tegenvaller vandaag, ik mocht bellen wanneer ik mocht beginnen met prikken, en had zelf een beetje zitten rekenen en dacht dus eind februari, dus dacht nou eind maart als ik naar concert van Anouk ga weet ik of we zwanger zijn ja of de nee.

Nee zegt ze dat ik pas 15 maart mag beginnen met prikken  omdat eerst de lucrin uitgewertk moet zijn. pfff en voelde me al zo bleh vandaag door die hormonen, nee begon natuurlijk weer gelijk te   op me werk. Had echt zo iets van nee he niet nog langer wachten.... had er zo naar zitten uitkijken en zitten rekenen had ik dus nooit moeten doen.
maar ja niks aan te doen.

En ik moet dan met de puregon 150  beginnen en dan pas de 21ste met de deceptapyl ook 150, dus dat is ook anders dan ik dacht, maar waarschijnlijk omdta ik niet ongesteld mag worden. Dus ik moet nog even wat langer wachten jammer genoeg

Oh wat fijn voor die  kennis van je zeg!!!
Is het bij hun in de eerste keer gelijk al gelukt, of heeft het langer moeten duren.
Nou ik ga vor jou ook hard duimen dat het gelijk lukt!!! Ik hoop het echt voor je !!!

Maare groot gelijk hoor dat je nog niks zegt tegen je baas, en wanneer word je contract dan verlengt?
Krijg je dna ook ene vaste aanstelling of weet je dat nog niet?

Ja ik snap ook idd niet waarom mensen zulke dingen doen....
Hey maar heel veel sucses met prikken!!!

Heeeyy Imme,

Wat baluh zeg dat het dan niet gelukt is om zwanger te worden, na zo lang die chlomid te hebben gebruikt, wat dan niet eens echt goed is voor je lichaam zo te  lezen  
Wanner mag je nou weer beginnen?

Groetjesss S

Terug
Bovenaan