beginnende buikjes

Mijn 6 weken buikje (met de eerste ook al zo snel komt door (te) ruime baarmoeder die gekanteld staat ik heb 2 keer meer ruimte in mijn baarmoeder dan normaal de eerste 10 weken... (dat was in elk geval bij de eerste zo)

6 weken                                                                         5 weken

4 weken

Dat is geen buikJE hoor!!..hihi  
ik zou zeggen dat je 6 maanden zwanger bent!
Maar zonder vervelend over te komen......was je buik 2 maanden terug dan helemaaal plat??
Ik heb vooral nagelang de dag vordert een grotere buik..nou ja maag eigenlijk.
Dat zijn die lastige darmen.     s'ochtends als ik opsta kan ik t het beste zien..dan zijn mijn darmen niet zo opgezet en dan heb ik echt een klein buikje. Maar dat is dan dat ik mijn broek niet meer dicht kan doen..ook niet met elastiekje..Verder heb ik wel een zwembandje natuurlijk..(kleintje hoor) maar die tel ik natuuuurlijk niet mee qua zwangerenbuik....

toedeloetjesss

Mijn god, en probeer dan maar te vertellen dat je niet zwanger bent. haha. Ik heb ook wel steeds meer moeite om het te verbergen.
's ochtend als ik wakker word en nog in mijn bed lig hoop ik elke keer weer dat mijn buik zo blijft als ik op sta.  Maar helaas.

x pamma

quote: molly 3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2008 13:16:42'));

Dat is geen buikJE hoor!!..hihi  
ik zou zeggen dat je 6 maanden zwanger bent!
Maar zonder vervelend over te komen......was je buik 2 maanden terug dan helemaaal plat??
Ik heb vooral nagelang de dag vordert een grotere buik..nou ja maag eigenlijk.
Dat zijn die lastige darmen.     s'ochtends als ik opsta kan ik t het beste zien..dan zijn mijn darmen niet zo opgezet en dan heb ik echt een klein buikje. Maar dat is dan dat ik mijn broek niet meer dicht kan doen..ook niet met elastiekje..Verder heb ik wel een zwembandje natuurlijk..(kleintje hoor) maar die tel ik natuuuurlijk niet mee qua zwangerenbuik....

toedeloetjesss

kijk er zat wel een zwemband hoor maar als ik stond was ie redelijk weg in elk geval minder als de 4 weken foto en ik KON mijn buik inhouden als ik wilde dat gaat nu niet.

Je moet eens een kijkje nemen bij www.martin-isabel.nl en dan buikengallerij daar staan mijn buiken van de vorige zwangerschap (OOK HUGE!)

Ja gelukkig vertel ik het meteen aan iedereen valt ook niet echt te verbergen namelijk..

Nee, dit is inderdaad lastig te verbergen!!! Ik wou dat ik zo'n buik had gehad bij m'n vorige zwangerschap...... 3 weken voor de uitgerekende datum was m'n moeder de babykamer aan het filmen en kwam ik er ook op voorbij. Toen we het filmpje later terug keken op de computer riep ik: He, ik heb een zwangere buik!!!! Ik had zowiezo al een buik (woog toen +/- 135 kg) dus je zag bij mij maar heel weinig. Weeg nu ronde de 100 kg dus ik hoop deze keer toch echt een echte buik te krijgen!!!! Ik ben jaloers op je.....!

Groetjes Jojanneke

Terug
Bovenaan