beginnende buikjes

Ik ben ook nog maar 6 weken zwanger. Ik heb wel een buikje van mijn opgezette darmen. Heb ik vooral 's avonds last van als ik gegeten heb. 's morgens als ik opsta valt het wel mee. Ben vrij dun 1.75 en 58 kg. Maar kan mijn buik niet meer inhouden. Moet volgende week weer gaan werken, dus ik hoop dat het niet opvalt. Durf nog geen zwangerschapsbroek aan te doen, alhoewel ik denk dat het niet echt opvalt. We zullen wel zien.

Yvonne

Hoi,

Wat heb jij een mooie zwangere buik zeg!
Ik draag mijn zwangerschappen heel erg naar binnen. Toen ik hoogzwanger was kon je wel zien dat ik zwanger was maar mensen dachten altijd dat ik nog maar net halverwege was of zo. Dat is ook niet echt leuk.
Maar aan de andere kant had ik er ook niet echt veel last van dat mijn buik in de weg zat of zo. Ik kan me heel goed voorstellen dat jij daar wel last van hebt gehad met zo'n buik!
Heel veel plezier morgen op je trouwdag. Ik zal ook voor je duimen voor het mooie weer!
Groetjes Lucielle

ik ben niet aangekomen maar pas ineens dus mijn broeken niet meer (die zaten al niet erg wijd hoor.. maar ik paste ze nog wel)
Mijn moeder verklaarde me voor gek! Ze zei dat ze bij haar pas na 6 maanden een andere broek moest kopen... Nu zal dat per persoon wel verschillen..

Jeetje wat een buik zeg, je kunt dus direct lekker pronken!
Ik weeg nu 80 kilo en ben in de afgelopen 2 maanden 2 kilo aangekomen(ik moet eten om niet misselijk te worden, of sla ik nu door?, haha). Ik heb voor mezelf niet echt het idee dat er door de zwangerschap al een buikje te zien is, al voel ik me wel meer opgeblazen en heb ik moeite om nog een fijnzittende broek in mijn kast te vinden. Een collega deze week: "goh, je begint al echt een buikje te krijgen zeg!", ikke: "nee hoor, dit is gewoon een vetrol".... Maar ik moet zeggen, ik hoop dat ik ook een mooi buikje krijg, heb ik eindelijk een goed excuus!
Groetjes!

Wat een prachtige buik zeg, lijkt wel alsof je 30 weken bent. wow! Diot is niet geheim te houden.
Op je werk al verteld?
het zou idd niet gek zijn als je een tweeling krijgt.... Hoe voelt dat? wanneer mag je terugkomen?

Groetjes Jannie

quote: jannie79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-08-2008 15:30:44'));

Wat een prachtige buik zeg, lijkt wel alsof je 30 weken bent. wow! Diot is niet geheim te houden.
Op je werk al verteld?
het zou idd niet gek zijn als je een tweeling krijgt.... Hoe voelt dat? wanneer mag je terugkomen?

Groetjes Jannie

ik werk thuis maar iedereen weet het toch al ik ben niet een persoon die zoiets moois verborgen kan houden (dat gaat ook niet echt haha)

mijn buiken van de eerste staan op www.martin-isabel.nl opok wel vrij grooty maar niet zoals dit!

Terug
Bovenaan