Beginnende miskraam?

<p>Ik vind het jammer dit onderwerp te moeten starten maar ik ben een beetje verward </p><p>ik kreeg gister uit het niets enorm veel pijn Aan Mn stuitje echt alsof iemand er met een hamer op geslagen had </p><p>vanmorgen stond ik in de keuken en kreeg een mega steek naar Mn stuitje toe en ineens voelde ik nattigheid </p><p>dit was dus bloed eenmaal op de wc kwam er veel helder rood bloed uit echt veel donker rood </p><p>nu heb ik af en toe wat krampjes maar nog niet heel erg constant ik heb mijn vk gebeld en vanavond krijg ik een echo </p><p>ik ben op dit moment 11 weken </p><p>heeft iemand ongeveer het zelfde mee gemaakt? Ga ik straks dan nog wel krampen krijgen? Ik dacht dat als je bloed verliest je gelijk veel krampen zou krijgen maar dat valt dus heel erg mee </p>

Oh wat vreselijk om te lezen, hopelijk is het toch een andere oorzaak.
bij mijn miskraam heb ik later pas krampen gehad, ik werd s’ochtends wakker met bloed in bed en bleef bloedingen hebben en daar kwamen toen krampen bij. Dit was met 5,5 week. De avond daarvoor was ik wel opeens al mijn kwaaltjes kwijt, waarschijnlijk toch een voorteken.. 
dit was ook bij mijn missed abortion met 10 weken, kwaaltjes waren opeens weg en bij de echo 2 weken later klopte het hartje dus al even niet meer. 
verlies je ook stolsel bloed? En heb je nog kwaaltjes?
Wat naar zeg, ik voel me je mee. Sterkte vandaag en hopelijk is het toch wat anders.. 

Oh voor jou ook een nare ervaring geweest denk ik 
nou ik voelde me gister nog wel “zwanger” moe misselijk etc 
gister avond zat ik op de bank en uit het niets had ik zo veel pijn aan Mn stuitje 
ik had dit bij Mn eerste zwangerschap ook maar pas aan het einde tegen de bevalling aan dat Mn stuitje pijn ging doen 
vandaag geen zwangerschaps kwalen als in misselijk wel moe 
borsten lijken minder gevoelig
Ik sprak net de vk en die zei dat het vaak voor komt dat je bloed en dan stopt en pas later krampen krijgt 
ik krijg vanavond een echo gelukkig alleen kn het zijn dat ondanks dat je een miskraam krijgt het hartje toch nog klopt 
op dit moment lig ik in bed en voel ik helemaal niks niet bloeden geen krampen alleen pijn aan Mn stuitje

Ik heb met 11 weken ook een zware bloeding gehad zonder krampen. Dit was ook op de echo te zien maar de kleine was oké!
Die week heb ik een week gebloed en daarna was alles weg, inmiddels 30 weken zwanger. 

@ kayoh wat fijn ❤️ ik heb alleen wel krampen maar niet toe nemende toen ik vanmorgen ging bloeden had ik wel heftige krampen en steken alleen nu niet meer had jij echt alleen bloed verlies dus helemaal geen krampen gehad? 

Wat enorm spannend zeg! Hoop dat bij jou alles goed afloopt. Ik had in de ochtend van mijn mk in januari bloed in mij onderbroek niet veel. Wel gelijk vk gebeld kon meteen komen voot echo. Was hartactie te zien. Kleine werd alleen gemeten op 5.5 weken zwanger maar was al bijna 9. Half gerustgesteld door t hartje naar huis gegaan. 2 uur later enorme krampen en enorm veel bloed en t vruchtzakje verloren.. nu inmiddels wel net weer 6 weken zwanger. 
Ik ga duimen voor jou. Soms is bloed niet altijd een mk. 

Heel heel lichtjes wel eens, maar dat kon ook bandenpijn Zijn.
Wil je geen valse hoop aan praten natuurlijk, ik had verder geen krampen nee
Daarvoor heb ik een miskraam gehad dus helaas weet ik wel hoe het is 

@ melliem wat fijn dat je nu wel weer zwanger bent
@ kay nee begrijp ik hoor over valse hoop moet eerlijk toe geven dat ik al vanaf het begin het idee heb dat het niet helemaal goed zit 
ik heb pijn aan Mn onderrug stuitje krampen bloed verlies etc dus ik ga er niet van uit dat het geen miskraam word hoe spijtig ook maar wij hebben gelukkig een heerlijke dochter van bijna 2 het had super gewenst geweest maar als het een miskraam is dan is het wat het is 
ik zal na Mn echo vanavond nog op dit topic schrijven hoe het was 
jullie allemaal een fijne zwangerschap ♥️♥️

Terug
Bovenaan