Beginnende miskraam?

Noemen ze ook wel hematoom toch?
Dat had ik dus, naast het kindje buiten de vruchtzak. Inderdaad een verhoogd risico maar vanaf de bloeding heb ik plat gelegen en zo min mogelijk gedaan ook al zeiden ze van dat het niet hoeft, dit heeft voor mijn gevoel wel geholpen. Kleine jongen is lekker blijven zitten en nu 30 weken zwanger. Ik hoop en duim voor je mee ?

Probeer inderdaad even rustig aan te doen tot de stolsel is verdwenen.. niet sporten, tillen etc.
En als je tijd hebt, liggen. Ik heb die week elk vrij moment  gaan liggen. Boodschappen laten bezorgen en alle uitjes afgezegd. 

Ik had dit aan een 10-tal weken. Ook binnen geweest voor een echo en ik had een bloeding. Bleek dat een stukje placenta "afgekraakt" (??) was waardoor het gebloed heeft. Je kon het ook duidelijk zien op de echo waar er een bloeding geweest was. 
Veel meer dan zorgen voor jezelf kan je niet doen hoor :)

Bedankt voor alle lieve berichten 
ik probeer het zo rustig aan te doen als dat gaat heb namelijk een dochter van 20 maanden en die hangt graag aan mama ?
hoop dat het eenmalig is en dat dit ons gespaard mag blijven 
gelukkig alleenmaar goede verhalen hier van vrouwen die het zelfde hebben mee gemaakt 
ik hoop dat we in december toch een kleintje mogen ontvangen 
❤️

hey Nikki Nikki, 
Je ziet veel dames die het al hebben meegemaakt. En ook ik hoor daarbij. Is wel hevig verschieten, maar gelukkig is met je kindje nu alles nog ok.
Ik hoop dat de bloeding stopt...want ind als je hevig blijft bloeden kan het fout gaan. Ik heb spijtig genoeg dat laatste meegemaakt. 
MAAR: ook deze zwangerschap zware bleodingen en een hematoom. uiteindelijk heb ik tot week 13 bloed verloren en tegen week 18 (denk ik) was het hematoom verdwenen. Ondertussen ben ik toch 36,5w ver.
Enkele tips om die ik kreeg in het ziekenhuis:
- NIKS heffen!!!
- geen bad --> risico op ifecties
- geen te hete douches, want dan zetten je adres uit. (DUs ook een geluk dat het niet al te warm is deze dagen)
- geen seks --> orgasme kan bloeding verergeren...
- niet of geen al te zware sporten --> hou het bij korte wandelingen.

Terug
Bovenaan