begint het nu of vals alarm??

vandaag ben ik 39 weken en 4 dagen zwanger. sinds vanmorgen al last van een menstruatie achtige pijn in mijn buik. vrij veel aanwezig en soms trekt het even weg om na een poosje weer terug te komen. ik vind het nu heel spannend. ik hoop echt dat het door zet.....

nou meiden hier is het begonnen. loop sinds vanmorgen al met gebroken vliezen. verder nog geen weeen of wat dan ook. de kleine is op dit moment erg druk. het wachten is op de weeen.

SPANNEND!!!

Oh wat spannend!!

Eerder had ik al geroepen dat het goed met me gaat en dat de kleine nog wel even mag blijven zitten en dat ik het niet echt zat ben en dus niet echt zit te wachten   .... maar met al deze verhalen van jullie begin ik nu wel heel nieuwsgierig te worden.

Ben benieuwd wanneer je weeen gaan beginnen. Heel veel succes met de bevalling!
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes

ahhh spannend!! veel suc6!!! Ik heb het bij mijn eerste ook gehad dat mijn vliezen braken zonder dat ik weeen had! ik kan me nog zo herinneren wat spannend dat was!

sterkte!

Groetjes
Raya 38w3

ik loop nog steeds vrolijk te zijn....
bij mijn dochter begon de  bevalling ook met het breken van de vliezen maar toen kwamen de weeen ook direct.
nu is het nog wachten op de weeen....wel wat vaker harde buiken nu en bij vlagen een menstruatiepijn erbij...het is echt wachten.
als de weeen niet opgang komen moet ik morgen ochtend naar het ziekenhuis en dan gaan ze inleiden. ik hoop dat het niet nodig is en dat de weeen straks lekker op gang komen.
bij mijn dochter duurde de bevalling vanaf het breken van de vliezen nog geen 8.5 uur. ik had toen een weeenstorm. ben benieuwd hoe het dit keer gaat. een weeenstorm is niet prettig maar ik was wel snel van de bevalling af.
jullie horen het nog wel hoe het hier afloopt. misschien krijgen jullie ook nog wel een update. vind het zo spannend allemaal....

Terug
Bovenaan