begint het nu of vals alarm??

spannend hoor. en inderdaad ik hoop dat de weeen gewoon nog zelf komen. Ik ben toen wel ingeleid omdat mijn weeen niet sterk genoeg waren  en ik vond dit echt niet prettig. uit eindelijk is mijn zoontje toen geboren na 32 uur... ik zal voor je duimen en ik zal straks nog even gluren naar een update!
Vind het wel spannend hoor zo al die verhalen! ik hoop ook zo dat die van mij er snel uit komt ben helemaal jaloers gewoon!

suc6 meiden hoop dat het allemaal snel voorbij gaat voor jullie!

groetjes
Raya 38w3

oei wat spannend! Bij mijn zoon braken ook 's ochtends vroeg de vliezen, en daarna niks. Ik zou ook de volgende morgen naar het zkh gaan, maar 's nachts om 3 uur begonnen toch spontaan de weeen, en om 8.45 uur is mijn zoon toen geboren. Heel veel succes vannacht en morgen!! Nog heel even en je hebt je babytje in je armen!!

Hoe is het nu?   Wel spannend, hoor. Jammer dat de weeen niet gelijk op gang kwamen. Nu moet je toch weer afwachten.

Ik had net weer wat rust gevonden om mijn bevalling af te wachten, maar nu ik dit lees wil ik ook graag.

Succes meis, zet em op.

Liefs,

Hey,

Spannend!!! Ik dacht, nog snel even op het forum kijken en in een keer is er vanalles
gaande! Wat hangt er in de lucht???

Zet hem op en we horen het wel!!!

succes...

zit ik met mijn goede gedrag beneden.
de weeen zijn nog erg onregelmatig. de ene keer om de 5 minuten en later weer om de 12 minuten. ik kan er nog niks mee.
heb net wel een uur geslapen. dat betekent een uur lang geen wee gehad maar ik kon wel ff bijtanken. nu ben ik weer klaar wakker en wachten we maar af. ben maar naar beneden gegaan zodat mijn man nog wel ff kan slapen.
nou meiden jullie horen wel hoe het afloopt.
tussen 8.15 en 8.30 uur moet ik naar het ziekenhuis. heel spannend allemaal. ik hoop dat de weeen nog goed op gang komen maar ik ben er bang voor

ben ik weer...
net weer een paar uur geslapen. nog steeds geen regelmatige weeen dus. bah
had het zo grappig gevonden om vannacht te bevallen want dezelde verloskundige heeft dienst die onze dochter ook heeft gehaald. nu lijkt het er toch op dat ik straks naar het ziekenhuis moet en daar komt zij niet helpen. helaas....het kan natuurlijk nog maar dan moet ik nu echt flinke weeen en een weeenstorm gaan krijgen....

Terug
Bovenaan