begint nu opeens weer te kriebelen

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 7 maanden geleden bevallen van mijn tweede en ik wilde echt daarna stoppen en niet voor een derde gaan maar het begint nu toch weer erg te kriebelen het is zo mooi nog zo'n kleintje!!!

en mijn tweede is erg makkelijk en mijn oudste gaat over twee manden naar de basisschool ........ maar manlief wil niet omdat we er geen plek meer voor hebben is ook wel zo ... maarja zijn jullie alweer bezig met een tweede derde vierde???
groetjes

kitty

Wij zijn er nog niet mee bezig.
Ik moet eerst maar eens mijn lichaam weer wat beter hebben.
Niet echt een super zwangerschap gehad en nu na de bevalling zit ik nog steeds met mijn rug.
Mijn vriendin is 10 weken geleden bevallen en toen ik haar kleine meid in mijn armen had, begon het bij mij wel weer te kriebelen hoor, maar we wachten toch nog maar even.
Ergens volgend jaar willen we weer gaan proberen. Wanneer yordi zo'n 1,5 jaar oud is, misschien wel bijna 2.
Kan ik nog even met volle teugen van yordi genieten,want oh oh oh aan dat mannetje hebben we ook onze handen vol aan.

Liefs marielle en yordi(16-1-08)

Hoi Kitty,
Ja raar is dat he, dat je denkt:dit is echt de allerlaatste!!!!
Wij hebben altijd gezegd:2 kids is voldoende.Enfin, we kregen 2 meisjes en toen de jongste 1 jaar oud was begon het bij ons beiden weer te kriebelen, niet tegen elkaar gezegd, eigenlijk pas na een jaar (de jongste was 2 jaar) ben ik erover begonnen.Toen bleek dat hij er ook wel nog een wilde, besloten we voor een 3e te gaan maar wederom een jaar ermee te wachten, zodat de 2e naar de basisschool zou gaan.Dat zou ik beter trekken.Enfin, de oudste 2 zijn nu bijna 7 en 4 jaar, en m'n jongste meisje Lenthe 8 maanden....en ja hoor....daar zijn te kriebeltjes weer...o wat erg he!!!
Mijn theorie is nu dan ook dat ik het ook zo leuk zou vinden voor m'n jongste, zo samen thuis,en later vlak achter elkaar naar school, want dan zou ik wel snel de 4e willen krijgen...
In september een miskraam gehad....
Nu 4 keer meegemaakt dat ik in 1 keer zwanger ben geworden, die korte zwangerschap was dan ook de 1e 'poging'...nu een maand rustig aan gedaan, en nu, nu maar afwachten...maar 1 ding weet ik wel zeker dit keer:De 4e is ECHT de laatste!!!
Groetjes Roos.

Hoi hoi,

zo herkenbaar. Ik was er na de bevalling van Bente 100% zeker van dat ons gezin nu compleet was. Maar ook nu 7,5 maand na de bevalling kriebelt het toch al weer een beetje. Nu weet ik dat ik echt nog even moet wachten ivm 2 keer een ks binnen 1,5 jaar. Bovendien wil ik als we echt voor een derde gaan zekerheid van de gyn hebben dat ik of het kindje geen risico's lopen door het scheuren van de baarmoeder oid. Daar heeft hij namelijk wel vaag iets over gezegd na de bevalling van Bente.
Misschien als we een jaar verder zijn, vinden we het ook allebei wel goed hoor en laten we het toch bij de 2 kindjes.
We zullen zien,

groetjes Danielle

Ik snap het gekriebel wel, dat zal altijd misschien wel blijven.
Hier zijn we compleet 4 kindjes in huis, dus wij nemen afscheid van alle babyspulletjes en deze fases. Wel gek en jammer, maar ook goed.............

Heel herkenbaar! Ik had 3 maanden na de bevalling alweer kriebels en het blijft kriebelen. Onze dochter is ook een makkelijke baby, slaapt al door sinds ze 7 weken is en nog geen nachtje dat het mis ging, dat speelt denk ik bij ons ook mee hoor. Ze is nu trouwens 8,5 maand, want ik wil wel eerst 9 maanden ontzwangeren, we weten zelf al wanneer we voor een tweede gaan, alleen dat houden we voor onszelf, heb niet zo'n zin in vragen als 'is het al gelukt'.
Groetjes Femke

Hier kriebelt het ook al erg lang weer ondanks dat Zifjon geen makkelijke baby is. De wens naar kinderen is altijd groot geweest en nu dat ik dit wondertje zie kan ik alleen maar zeggen dat nog eentje erbij niet erg zou zijn. Nu ben ik al weer bijna 2 maanden verder na mijn 1e menstruatie dus weet niet zo goed wat ik moet denken. Zwanger of niet. Eigelijk kan het ook niet maar ja je denkt toch altijd weer van wel. (kan namelijk niet op een normale manier zwanger worden en gebruiken condooms)

Nou ja laat het nog maar even kriebelen en wie weet is er volgend jaar goed nieuws !!!

liefs van Mariska

ook hier kriebeld het al weer vanaf dat caithlyn 5a6 maand was nu zat ik in mijn 1e ronde weer voor ons 2e kindje,nou zoals jullie zage had ik van de week een lichtelijke posi test in mn handen,maar helaas ben gister avond ongi gwordenvoelde me zo happy weer van binnen maar ja helaas op na de volgende ronde hier dus...
nu kriebelt het alleen maar meer,gelukkig ben ik niet zo van dat ik nu elke dag ga klussen omdat we zwanger willen worden weer,als ik sommige vriendinnen enzo zie of hoor pff nee laat ons maar gewoon lekker genieten van onze vrijpartijtjes omdat we het gewoon willen en na me kaar verlangen en niet omdat het moet...
bij caithlyn was het meteen de eerste ronde raakwaar we uiteraard heel blij mee waren/zijn...
en bij deze zien we wel hoelang het duurt

succes dames met de kriebels

liefs patricia

Terug
Bovenaan