begint nu opeens weer te kriebelen

Ik heb nog helemaal geen kriebels. We hebben nu 1 kindje in huis van 7 maanden waar ik volop van geniet, maar ik denk nog niet aan de volgende. Mijn man al wel, ik wil wel dat ze kan lopen als de volgende er is, dus ik heb nog even tijd om aan het idee te wennen. Daarna is het klaar en wil ik me laten steriliseren.  

Hallo mama's,

In januari is onze zoon geboren en dinsdag heb ik m'n spiaal laten verwijderen.
We gaan er weer voor !!
Nadat we dat besluit hadden genomen, had ik zoiets van: "we zien wel hoe het loopt", maar inmiddels kan ik niet wachten tot we kunnen beginnen.
De spanning weer of het lukt, hoe lang het duurt, de zwangerschap zelf....
Ik heb altijd gezegd dat ik wel 3 kids zou willen, dus sluit ook niet uit dat er nog een komt ( als het lukt), maar dat is wel de laatste want meer ruimte hebben we niet !!

x Cora

Hee hoi,

Ook hier kriebelt het weer, maar we willen dat ons mannetje (januari 2008) aan de wandel is als er een tweede komt... Ik ben net begonnen met folium en woensdag laat ik mijn spiraaltje eruit halen, we zien het wel. Voorlopig wordt er eerst veilig 'geklust'!

Ik ben benieuwd hoe  het zal gaan, voor ons zoontje hebben we een jaar 'geklust', vandaar dat we binnenkort het weer gaan proberen. We zijn super happy met z'n 3tjes, dus we zien het wel!!!

Suc6 met alle kriebeltjes!

Liefs Lientje

Hoi,

Bij mij kriebelt het ook, in mijn hart dan met mijn hoofd ben ik er nog niet uit, we hebben 3 gezonde jongens, kunnen het financieel dragen, passen allemaal in een gemiddelde auto, met 4 word denk ik echt alles anders! maar ik zag dat er wel zijn met 4, ik ga maar eens naar ervaringen vragen denk ik, misschien dat dat helpt!

Gr MJ

Terug
Bovenaan