Begonnen met de babykamer!!

Hay meiden,

De babykamer is leeg en schoon en Udo ik nu bezig met het in elkaar zetten van de meubeltjes......ow wat is dat leuk! Hij krijgt een mooi plekje om te slapen.............

Het is leuk om het nu nog zelf te kunnen doen, je weet nooit hoe je je over een paar weken voelt.....

Hoe gaat het met de kamertjes van jullie????

xxxxxxxxxxxxx me
 
Nou, er is geverfd, verder nog niet zoveel, gordijnen besteld maar zijn er nog niet, eind november halen we de commode en ledikantje, dus dan kunnen we aan de slag, maar ik denk dat zo gauw de gordijnen er hangen, het kamertje gelijk een heel stuk leuker is.
 
haha, nou hier is de baby kamer nog steeds een inloop kast... Eerst moeten we een grote garderobe kast voor op onze slaapkamer gaan kopen. We zijn nog steeds bezig met plannen wanneer we naar ikea gaan omdat te doen haha.
Ach ja, nog 18 weken de tijd he:)
Liefs,
Mar
 
Wat leuk!! :))

Bij ns is het nog helemaal niet zo ver..Ben nu aan het kijken voor latex..Ik wil eerst de kamer wat opfrissen, voor dat ik de meubels ga ophalen. Ik heb ze niet zelf gekocht en kan ze elke moment ophalen. Ledikantje krijg ik van een vriendin....cammode moet ik nog kopen.. ik denk dat ik de meeste kleertjes daarin kwijt kan. Dan hoef ik geen extra kledingkast te kopen..Dat past allemaal niet (

En anders is zn rek op wieltjes toch ook goed, om daar de eerste tijd de kleertjes op tehangen?
 
hoi hoi.
ik heb alles in huis de baby kamer is zo goed als geverfd moet alleen nog de puntjes op de i zetten raam en deur kozijnen moeten nog.maar mijn schoonmoeder komt vrijdag vanuit brabant hier heen en dan denk ik dat ik hem volgende week ook kan inrichten.
even tussen haakjes het is niet dat wij het niet kunnen.maar mijn vriend heeft een drukke baan waardoor die nou weer een drukke periode ingaat en heel veel moet werken dus vandaar dat mijn schoonmoeder komt helpen en die vind het nog leuk ook.

groetjes joyce
 
Joyce het is heeel normaal hoor dat je schoonmoeder je komt helpen! Je bent zwanger en als je man geen tijd heeft dan moet er iemand anders maar helpen.

Mijn ouders wonen te ver weg, en toen ze hoorden dat ik alles zelf wilde gaan schilderen vonden ze het niet goed :):):) Mijn man heeft ook geen tijd, en hij kan het ook trouwens helemaal niet haha..Dus ja dan doe ik het maar zelf)
 
hahaa die van mij kan het opzich wel.maar ja ik doe het ook liever zelf.maar als ik dat doe krijg ik weer ruzie met hem.want da wilt ie niet.hij zegt doe jij het maar inrichten enzo.:)mijn schoonmoeder komt helemaal uit brabant en ik woon 5 min van adam vandaan dus hoe bedoel je top schoonouders.heb heb het wat dat betreft wel getroffen met zulke lieve schoonouders.
me ouders doen het ze niet naar en me moeder al helemaal niet:)
hoe ver ben je amina?
ik ben nu vandaag 22 weken en ja baby kamer is wel al bijna klaar:)haha
 
Terug
Bovenaan