Begonnen met de babykamer!!

Hoe ver qua afstand of weken haha?:)) Ik woon in Duitsland en mijn ouders wonen in Brabant dicht bij Breda. Ik ben 23 weken:) En hoe voel je je?

Ik mag niet klagen...ik was precies drie maanden misselijk. Nu niet meer. Begin klein beetje last te krijgen van maagzuur..en heb last van slapeloze nachten...Voor de rest gaat het prima! De kleine is heel actief en laat mama s nachts niet slapen haha:))
 
bedoelde kwa weken:)
ik voel me wel goed wel sinds 2 weken erg misselijk als ik gegeten heb maar niet dat ik moet overgeven ofzo.
voor de rest weinig last van eigenlijk.ik voel de kleine niet zoveel ik heb mijn placenta voor en hoog dus ja voel hem heel af en toe onder in me buik.
slapen doe ik gelukkig gewoon goed.maja dat komt mischien nog wel:)weet jij ook al wat je krijgt of wilde je dat niet weten?
ik moest 2 keer voor de 20 weken echo komen ze konden de eerste keer de niertjes niet goed zien en de aders van het hart niet.
bij de 2de keer gelukkig wel en kregen we te horen dat we een gezond jongetje krijgen:):)
 
Hoi hoi, Ik ben ook begonnen aan de babykamer, de meubeltjes hadden we 2 weken geleden al in huis:D en ben nu druk aan het schilderen( nja vriendlief) en ik kijk:)

las dat er een aantal vrouwen last van maagzuur hebben, dat heb ik dus ook, iedere keer als ik mijn schoenen aan gedaan heb nou dan begint het toch:( erg lastig.
xx
 
vanavond wordt het laatste geschilderd en dan kunnen de meubeltjes erin, die moeten hier en daar nog bijgetipt worden. daarna gaan we rustig alles aankleden!!!!
 
Hier begint het ook al op te schieten. De oudste heeft inmiddels al een nieuwe kamer, de jongste verhuist naar onze oude slaapkamer en daar moet alleen nog een koof geschilderd worden. Dan kunnen de meubels erin en kan hij over naar zijn nieuwe slaapkamer. En dan kan ik me uit gaan leven op de babykamer. Meubeltjes hebben we natuurlijk nog, manlief moet alleen nog even de muren schilderen. En morgen gaan we naar Ikea om nog een hoop spullen te kopen om de kamers van de kinderen af te maken.
 
Terug
Bovenaan