Behandeling met Clomid en nog niet zwanger

Hoi Daytje,
Sorry voor de late reactie ivm vakantie. 
En was er uiteindelijk nog een eitje gegroeid?
Pff.. Ja ik snap dat het tegenvalt! Je hoopt elke maand op goed nieuws he!
Werkte 50mg Clomid niet bij jou?
Hoelang zijn jullie al bezig met te proberen?
Vakantie is inderdaad wel lekker om even een time out te hebben. Maar onbewust blijf ik er toch mee bezig. Bij mij is t afwachten wanneer ik ongesteld wordt. Denk over 1,5week en dan kan ik eindelijk starten met de Clomid. Ik krijg de 50mg.

Hoi Daytje,
Sorry voor de late reactie ivm vakantie. 
En was er uiteindelijk nog een eitje gegroeid?
Pff.. Ja ik snap dat het tegenvalt! Je hoopt elke maand op goed nieuws he!
Werkte 50mg Clomid niet bij jou?
Hoelang zijn jullie al bezig met te proberen?
Vakantie is inderdaad wel lekker om even een time out te hebben. Maar onbewust blijf ik er toch mee bezig. Bij mij is t afwachten wanneer ik ongesteld wordt. Denk over 1,5week en dan kan ik eindelijk starten met de Clomid. Ik krijg de 50mg.

Hier net ronde 6 clomid achter de rug..
begonnen door menutratie die uitbleef na stoppen met de pil na 6 maanden door verwezen naar ziekenhuis.. 
Eerst opwekking van bloeding, eerste 2 rondes 50 clomid ( eisprong kwam niet)
met injectie (ivitrelle) wel eisprong nu 4 keer gedaan.. ( ook 50 clomid van te voren) 
maandag terug naar gynocloog.. hoe nu verder.. 
oh en bij partner zeer goede “zwemmers”!
Ik zelf een cyste van 30 mm zit er vanaf eerste keer ziekenhuis ( januari al)  

Hoe gaat het nu met jullie?
Ik ben zelf nu gestart met de 4e ronde Clomid. Begin het nu ook wel echt beu te raken. Ben bang dat het niet gaat lukken. Je hoort inderdaad veel positieve verhalen al bijv in de 1e ronde. Maar goed. We gaan er weer voor deze maand. Wel had ik elke maand mooie ei (tjes). 

Hee Daytje, 
ik zit inmiddels in ronde 5 met clomid.
nu slik ik clomid 150 MG, 3 x per dag.
vorige week heb ik mijn eisprong gehad, en ben nu ongesteld, mijn eitje heeft dus geneens tijd gehad om in te nestelen.    ik snap er helemaal niets van. Ik kan mij heel goed inbeelden, wat jij geestelijk voelt, ik voel mijzelf verwaarloosd, omdat ik mijn vriend geen kind kan geven. Ik hoop met heel mijn hart, dat het gaat lukken bij je. 

Liefs, 

Nathalie

Gisteren begonnen met Clomid ronde 1 en snap je gevoel.. ergens denk ik ja het gaat hem gelijk worden maar ergens wil ik die hoop helemaal niet hebben. 

Ik heb tot nu toe nog geen bijwerkingen alhoewel ik hele aparte pijn onder in de buik heb.. maar het is ook pas dag 2 vandaag. Wanneer begon het bij jullie

Hoihoi, 
Ook ik zit in het traject met clomid gebruik.
Inmiddels op 'het wachtbankje' met de 2de ronde clomid.
De eerste ronde had ik 50mg. De 2de 100mg.
Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een Whatsapp groepje met vrouwen die in een soortgelijke situatie zitten om ervaringen etc. Uit te wisselen
Lijkt het jullie leuk/fijn om dit samen te starten?
Groetjes C.

Terug
Bovenaan