Behoefte om..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Hoeveel kun je van je kind houden hè,.. zucht..
Laatste tijd hoor ik me vaker tegen mijn vriend s'avonds zeggen;

"Zou het liefst nu boven lekker bij Kay in zijn  bedje kruipen hè.."

De behoefte om lekker naast hem te liggen als hij slaapt. Naar zijn snoetje staren, zijn haartjes te strelen en zijn ademhaling te horen..

S'avonds als ik ga slapen dan leg ik Kay altijd even goed neer. Ik zie hem al slapend in zijn oogjes wrijven  en ik blijf  muisstil aan zijn bedje staan en geniet vollop van dit "wondermoois". Zo gaan er wat minuten voorbij,.. Kan er eigenlijk moeilijk weg gaan..

Ooit krijgt hij een "groot" bed en kan ik hem weer lekker als vanouds instoppen. Na het stoeien  op zijn  bed ploffen met mijn hoofd naast dat van hem op zijn kussen. Lekker nalachen, een dikke goedenachtzoen geven om vervolgens  met een smile van zijn slaapkamer te gaan,..

Ja,.. Daar kijk ik zo  enorm naar uit... Zwijmel,..

Esmé mv Kay

haha, begrijp je nu waarom wij zo graag met beide kids on ons grote bed slapen?  Ik kan ze geen moment missen en vind het helemaal niet erg dat ook mijn dochter elke nacht 'tik tik tik tik tik tik', met haar blote voetjes horen we haar al aankomen,  gezellig bij papa en mama komt liggen. Puur genieten!

onvoorstelbaar he wat zo 'n kleintje met je doet
 's avonds als Lorenzo zijn laatste flesje heeft gehad
dan dommelt hij tegen mijn schouder in slaap dat vind
ik zo 'n heerlijk moment dat zo een poosje blijf zitten
alvorens ik hem naar bed breng.
en voordat ik ga slapen dan kijk ik nog even en moet ik
de neiging om hem te knuffelen onderdrukken
waat een heerlijk iets moedergevoelens

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ohwww heerlijk!

Hoe moet dat nou? Morgen gaat Stijn z’n bedje omlaag.

Wat een verrijking hè! En ja, als ik de pappa van Stijn was zou ik jalours worden...

Kian krijgt nog een late fles. Dan haal ik 'm uit z'n bedje en leg 'm op ons bed. Ik ga er dan naast liggen zodat zijn hoofdje tegen mij aanhangt. Als ie de fles dan leeg heeft draait ie zich naar me toe, pakt m'n wang beet en maakt van die knuffel-geluiden terwijl hij z'n oogjes weer dichtdoet! Dan blijf ik altijd nog even liggen kijken voor ik hem weer terugleg.
Ik hoop dat ie nog lang geniet van die avondfles!!
LiefsNelleke

Yoëll heeft sinds een paar avonden iets nieuws. Als hij zn fles op heeft draait hij een beetje naar je toe en dan hoor je hmmm.
HIhihi heerlijk hé

Pauline

Wat heerlijk hje dat je zo kunt en mag genieten van je kleintje, je wondertje inderdaad!! Want dat is t toch? Een voorrecht om je kleintje te kunnen vertroetelen ?! Ik vind t ook heerlijk als Sep bij mij in bed ligt, lekker knuffelen en lachen en dat snoetje van zo dichtbij hmmm ben zwaar verliefd op dat kleine kereltje!!

Helaas... dat boven het bedje hangen zou ik ook graag doen. Maar is hier  echt onmogelijk! Ons dametje is van elke kraak wakker. Dus doen we al de kamerdeur dicht als ze gaat slapen en gaan we niet meer kijken als wij naar bed gaan. Dat is al té vaak fout gegaan, ze wordt dan 9 van de 10 keer wakker.
Wel inderdaad wat hierboven ook al ongeveer beschreven is, als ze bij een evt laatste voeding aan de borst in slaap valt, houd ik haar ook nog  lekker tegen mij aan... mmmmmm.... genieten!!!... voor ik haar in bedje leg... (en dan hopen dat ze niet weer wakker wordt...).

Terug
Bovenaan