Behoefte om..

Hoi hoi,

Idd ja,wat kun je toch veel van je kindje houden.Er is gewoon niets of niemand op de hele wereld waar je meer van houd,dan van je eigenste kleine mensje.Iedere morgen ben ik zo blij dat ze weer wakker wordt en dan eerst lekker kroelen.Dan aait ze me altijd over mijn wang...zo vertederend.Ook als ze aan de borst ligt is het echt even ons momentje.
Ik krijg ook geen genoeg van ons Tess.

Groetjes Kitty en Tess.

Oh ja ik kijk ook erg uit naar het moment dat ze in haar grote bedje mag, heerlijk boekje lezen op bed, even kletsen en knuffelen en dan lekker slapen.

Maar nu geniet ik niet minder, iedere morgen die armpjes die zich uitsteken van pak me dan en die lieve lach er bij. Het begroeten van de knuffels op de kast. Heerlijke momenten.

Tess is nog niet zo'n knuffel, maar soms kan ze heerlijk even tegen je aan kruipen. Of ze geeft je een kusje, dan pakt ze je hoofd   aan 2 kanten vast en brengt haar voorhoofdje tegen die van mij. Sinds 2 dagen met een lief tongetje er bij. Het begin van echte kusjes is er.

Och wat ben ik gek van mijn meisje... iedere dag een beetje meer.

Nanda, mv Tess

Hier zijn we ook zo verliefd....s'avonds voordat we zelf naar bed gaan ga ik altijd nog even kijken naar ons meisje..Ligt ze zo heerlijk te slapen en dan smelt ik weer van liefde........

Heb ook zin om straks lekker voor te lezen en te stoeien (hoppa kieteldood....)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan