Behoeftes

Hallo,

Misschien moet ik niet op het forum zijn hierbij, maar ik heb behoefte om te delen en tips te ontvangen.
Ben 5 mnd zwanger en eigenlijk sinds we het weten (begin februari) hebben we nog slechts 2 maal gemeenschap gehad. Mijn vriend was doodsbang dat penetratie beschadigingen zou geven. Omdat we slechts 2 maal sex gehad hebben had ik 1x daarvan licht bloedverlies, de andere (laatste) keer helemaal niets aan de hand.
Hij wilde toch wachten en zei ook heel moe te zijn (hij heeft baan met zwaar lichamelijk werk en maakt dagen van soms 10 a 12 uur). We zouden een vruchtwaterpunctie doen en daarvan zei hij dat hij eerst die uitslag af wilde wachten: alles bleek goed te zijn na de punctie, maar sindsdien nog niets gebeurd .....
Nu heb ik vorige week 4 dgn in het ziekenhuis gelegen en is dat voor hem weer een excuus (?) om niet met me te vrijen in die zin.
Wel ben ik geregeld misselijk en zeg hem dan ook.
Andere dingen, m.u.v. knuffelen en wat zoenen, gebeurt er niet tussen ons.
Ik raak hier gefrustreerd van, gemeenschap niet okee, maar andere intieme dingen blijven ook uit.

Ik zie de bui al hangen, straks een hele dikke buik en dan is dat het wellicht weer. Of ik ben bevallen straks en dan ben ik herstellende daarvan en dus geen..... en dan is de baby er die aandacht behoeft.
Bah ik weet niet meer.
Wie herkent dit en heeft tips?
 
Hoi anoniem,

Ik heken dit direct. ik vind dit heel frustrerend omdat ik juist veel meer behoefte heb om te vrijen. Ik ben nu 20 weken zwanger en ik moet zeggen dat het de laatste 4 weken wel iets verbeterd is, maar romantisch ho maar. Ik moet in ieder geval het initiatief nemen en dan doet hij mee, daar komt het op neer.

Ik weet ook niet zo goed waar het aan ligt, ik heb zelfs gedacht aan een andere vrouw in zijn leven (?) Hij zegt dat ie het druk heeft met zn werk en savonds liever wil slapen. Knuffelen gebeurt wel maar alleen als ik erom vraag en hij blijft angstvallig uit de buurt van borsten en kruis. Zijn er misschien meiden (of mannnen) die een oplossing of misschien een verklaring hebben hiervoor?

groetjes audry
 
Die van mij is ook niet zo enhousiast meer, eigenlijk vanaf de dag dat ik zwanger ben.

Ik vind dit heel raar, juist omdat ik aangeef dat ik juist iedere dag wel zou willen en het is juist goed voor je.

Maar hij komt ook met van die rare bezwaren: werk, hoofdpijn, moe, kind beschadigen, raar idee dat ie bij het kind komt en zo meer.

Ik kan je dus ook niet helpen, maar het komt dus vaker voor.
 
Ik baal ook, mn vriend wil wel gaar "oraal bedient" worden maar mij raakt ie niet meer aan.

Ik denk dat ie niet echt zin meer heeft om met mij te vrijen, hij neemt in ieder geval geen initiatief meer. Ik weet ook niet hoe het komt en laat het maar zo.

dat orale doe ik trouwens ook niet meer, ik niet, hij ook niet! Maar leuk is anders.
 
Ik begrijp er echt helemaal niets van. Bij ons veranderd er niets aan de seks. Het is en blijft goed ook nu ik zwanger ben. Sorry maar ik vind het echt niet normaal dat een man je minder aantrekkelijk zou vinden, of denken dat het kwaad kan voor de ongeboren baby. En daarnaast heeft je man geen behoeftes en verlangens naar je???
Of doen ze maar aan zelfbevrediging, of gaan ze soms vreemd?
Sorry maar ik vind het toch niet normaal. Je houdt en verlangt toch net zo goed naar je vrouw als normaal??
En hoe zit het dan als je figuur niet meer de oude wordt na de bevalling en wat dikker blijft?
 
Ik ben er ook onzeker over. Ik praat wel met hem erover maar ook hij komt met het idee dat het kind er last van zou hebben. Ik voel me ook afgewezen en heb ook gedacht dat ie stiekeme dingen doet. Ik ben nu 15 weken en het is 2x gebeurt omdat ik zo graag wilde. Is het nou normaal of niet??
 
Terug
Bovenaan