behoorlijk onzeker!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd!!! Ik heb het idee dat er weer veel meiden zijn....

ik ben eventjes afwezig geweest op het forum... ook niet zoveel te vertellen. Op dit moment zit ik op dag 25 en ik heb nog steeds geen eisprong gehad...... vorige cyclus was 44 dagen...

ik ben dus een beetje verdrietig,.... en heeeeeeeel erg bang dat ik geen eisprong heb (nu ronde 3) en dat de vorige rondes nog opgewekt waren door de pil...
ongetwijfeld zullen meer meiden hier last van hebben. Wat doen jullie eraan?ermee, hoe gaan jullie hiermee om????

ik baal echt als een stekker,... ben ook een beetje down geweest al gaat dat de laatste week wel weer wat beter... ik weet dat we nog maar kort bezig zijn maar ja het maakt je zo onzeker he!!!

nou we gaan maar gewoon door met klussen,... dat gaat wel goed hoor
dus niet getreurd en maar gewoon doorgaan... zit niks anders op denk ik

meiden veel succes en geluk......
heel veel lieve groetjes mayo

Hoi Mayo,
heb ik ook. Mijn cyclus is onregelmatig. Zit nu in ronde 5.
Eerste cyclus duurde 41 dagen, daarna 43, toen 37 en toen 45. Zit nu op dag 24.
Ik wacht gewoon even af, want het kan van het ontpillen komen.
Wel neem ik nu vitaminenpillen (voor de vrouw) en draag ik een maansteen. Deze is om de vruchtbaarheid te bevorderen en de cyclus te reguleren. Wellicht helpt het. Kan je dat nog niet zeggen omdat ik hem pas 3 weken om heb.
Ik weet niet of ik een eisprong heb. Hoe weet jij dat?
Groetjes V.

Hallo
ik ben net van mijn eerste ongesteldheid na de pil af. wij kunnen dus pas volgend weekend beginnen met klussen.
ik ben er zelf wel een beetje bang voor dat het bij mij ook zo zal lopen.
ik heb het liefste een gewone cyclus want dat weet je wanneer je het beste kunt klussen, maar ik heb een beetje schrik dat het dadelijk helemaal in de war gaat lopen, heb nu eenmaal10 jaar de pil geslikt.
ik weet ook niet of het slim is om dan bijvoorbeeld van die ovulatietesten te gaan gebruiken, zodat je toch nog weet wanneer de beste tijd is?
succes en sterkte

In principe als je gewoon meteen na je ongesteldheid begint met vrijen en daarna het om de dag doet zit je altijd goed qua vruchtbare dagen.
Maar goed, dit moet in de praktijk natuurlijk ook te doen zijn.
Als ik jou was Fiepke zou ik gewoon het eerst zo proberen. Zeker omdat jullie eigenlijk nog moeten beginnen.
Scheelt je een hoop geld, terwijl het wellicht helemaal niet nodig is.
Groetjes V.

hoi mayo

ik denk dat het allemaal wel me zal vallen hoor. net als vele andere meiden waren mijn cyclussen net na het stoppen van de pil erg verwarrend en lang.
het begon met 29, dit nog door de pil. toen 47, 52, 38, 37, 38, 41, 29, en de laatste 32.
ik denk dat lichaam na zoveel jaar wel van slag af kan zijn.
zoals je ziet word het geleidelijk aan wel korter.
de laatste 3 maanden voel ik ook rond de datum van mijn eisprong dat mijn lichaam signalen afgeeft. een steekje aan de zijkant van mijn onderbuik, wat meer afscheiding, zelfs zonder te temperaturen voel ik dat mijn temp omhoog gaat.
geduld is een heeeeeeel schone zaak ls je probeerd zwanger te worden.

ik zelf heb er ook wel een over gedacht, wat als niet alles 100 procent is. bij mij of bij mijn vriend, maar daar moet je niet vanuit gaan.
bij de een loopt het wat vlotter dan bij de ander.

ik denk dat je over een paar maanden wat meer over je lichaam kunt zeggen. en ik ben er ook mee naar mijn huisarts gegaan en die zei dat het inderdaad kan dat je wel eens een maandje overslaat met je eisprong. vooral net na de pil.

heel veel geluk met zwanger worden in iedergeval .
groetjes esther, 23 jaar, ronde 10

Erg he, heb je besloten dat je kinderen wil en dan dat het liefst gelijk lukt.
Ik ben zo'n ongeduldje en kan me nu na ronde 6 en 10 maanden later al wel beter beheersen. In het begin was ik naar de huisarts geweest, maar die zei ook dat ik moest afwachten, mijn man dacht dat we toen al gelijkonderzoeken zouden krijgen, nou helaas...Soms raak je idd in een dip. Heel veel mensen in je omgeving raken zwanger(bij mijn man zijn familie waren er zelfs twee ongelukjes, vond ik heel erg, 1 heeft abortus laten plegen)
Nou vind ik dit forum ideaal, je kunt je verhaal kwijt en je zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Dus schrijf maar lekker van je af hoor en veel sterkte

heej meiden

bedankt voor het reageren.. tis wat als je zwanger wilt worden...
jammer dat ik eerst behoorlijk regelmatig was... maar nu niet meer.. ik weet het het is een kwestie van wachten....
had gedacht dat het al wat regelmatiger zou zijn, ben ik januari gestopt.... maar ja we zien het alemaal wel.
het gaat nu wel beter hoor, had vorige week even een flinke dip maar ja ik heb een scheet van een man dus dat zit wel goed en gelukkig met dat klussen ook.
mijn eisprong voel ik wel maar ik ben ook begonnen met tempen, dat geeft mij in ieder geval erg veel rust!
groetjes mayo
ps: bedankt tess

Terug
Bovenaan